+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Adobe Content Authenticity пропонує простий, безкоштовний та легкий спосіб для творців застосовувати Content Credentials

Adobe Content Authenticity пропонує простий, безкоштовний та легкий спосіб для творців застосовувати Content Credentials

Adobe (Nasdaq: ADBE) анонсувала новий безкоштовний веб-додаток Adobe Content Authenticity, покликаний допомогти творцям захищати та отримувати атрибуцію своєї роботи за допомогою Content Credentials. Content Credentials — це свого роду «маркування харчування» для цифрового контенту, що виступає як захищені метадані, які кожен може прикріпити до своєї роботи, щоб поділитися інформацією про себе та надати контекст про те, як було створено та відредаговано його контент. З моменту заснування Content Authenticity Initiative у 2019 році компанія Adobe виступала за широке прийняття Content Credentials як галузевий стандарт прозорості цифрового контенту, який тепер підтримують понад 3700 учасників. У міру зростання побоювань щодо дезінформації та дипфейків, створених за допомогою ІІ, Content Credentials стали цінним інструментом для видавців, дозволяючи їм надавати ключову інформацію про цифровий контент, щоб допомогти споживачам оцінити його надійність. Тепер за допомогою веб-програми Adobe розкриває весь потенціал облікових даних контенту, допомагаючи творцям захищати свою роботу від неправомірного використання чи спотворення інформації та створювати більш надійну та прозору цифрову екосистему для всіх.

Adobe прагне відповідально розробляти інструменти, які дозволяють творцям висловлювати себе та розповідати свої історії, допомагаючи вирішувати їхні проблеми. Нове дослідження Adobe про погляди творців на генеративний ІІ показує, що на тлі зростання занепокоєння з приводу несанкціонованого поширення їх робіт або неправильної атрибуції 91% творців шукають надійний метод приєднання атрибуції до своєї роботи. Крім того, більше половини (56%) творців заявили, що вони стурбовані тим, що їхній контент буде використовуватися для навчання моделей генеративного ІІ без їхньої згоди.

«Adobe прагне відповідальних інновацій, орієнтованих на потреби та інтереси творців. Adobe Content Authenticity — це потужний новий веб-додаток, який допомагає творцям захищати та отримувати визнання за свою роботу», — сказав Скотт Бєльскі, директор зі стратегії та виконавчий віце-президент з дизайну та нових продуктів в Adobe. «Пропонуючи творцям простий, безкоштовний та легкий спосіб прикріплювати облікові дані контенту до того, що вони створюють, ми допомагаємо їм зберігати цілісність своєї роботи, одночасно відкриваючи нову еру прозорості та довіри в Інтернеті. Веб-додаток Adobe Content Authenticity принесе користь не тільки творцям, але й допоможе споживачам з більшою ясністю орієнтуватися в цифровій екосистемі».

Простий, безкоштовний та легкий спосіб для творців прикріпити облікові дані до свого цифрового твору

Веб-додаток Adobe Content Authenticity був розроблений у тісній співпраці зі творцями контенту з урахуванням їх відгуків на кожному етапі (під час індивідуальних сеансів прослуховування, групових обговорень, тестування досвіду користувача тощо), щоб гарантувати, що він дійсно створений творцями контенту та для них.

Content Credentials вже підтримуються в популярних програмах Adobe Creative Cloud, які сьогодні використовують творці, щоб розкрити свій творчий потенціал, включаючи Photoshop, Lightroom та Firefly. Веб-додаток буде інтегруватися з цими додатками Creative Cloud та іншими, виступаючи як централізований центр для управління перевагами Content Credentials. Основні переваги веб-програми включають:

  • Легко використовуйте облікові дані контенту, щоб захистити свою роботу і отримати атрибуцію:  за допомогою веб-програми творці можуть легко застосовувати облікові дані контенту в пакетному режимі для підпису своєї цифрової роботи, включаючи зображення, аудіо- та відеофайли. Автори контролюють інформацію, включену в облікові дані контенту, таку як їх ім'я, веб-сайт та облікові записи в соціальних мережах, при цьому Adobe планує запропонувати більше можливостей налаштування. Прикріплення цієї інформації може допомогти творцям отримати атрибуцію для своєї роботи, захищаючи її від несанкціонованого використання або неправильного атрибуції та забезпечуючи визнання.
  • Встановіть перевагу навчання та використання генеративного ІІ:  Adobe навчає Adobe Firefly, своє сімейство креативних генеративних моделей ІІ, тільки на контенті, який має  дозвіл використовувати  , — ніколи на клієнтському контенті. Однак не всі генеративні моделі ІІ на ринку дотримуються цього підходу. За допомогою переваг навчання та використання генеративного ІІ у веб-додатку творці можуть використовувати облікові дані контенту, щоб сигналізувати, чи не хочуть вони, щоб їх контент використовувався або навчався іншими генеративними моделями ІІ на ринку. Adobe активно працює над тим, щоб сприяти прийняттю цієї настройки в масштабах усієї галузі, щоб інші генеративні моделі, що її підтримують, не навчалися на роботі творців і не використовували її. Spawning, агрегатор відмови для генеративного ІІ, взяв на себе зобов'язання визнавати це налаштування. Крім того, контент, зазначений цим налаштуванням, що вказує на те, що творець не хоче, щоб його робота використовувалася для навчання генеративного ІІ, не матиме права на відправку до Adobe Stock . Firefly навчається на ліцензованому контенті з Stock, і це налаштування допомагає гарантувати, що Adobe поважає вибір творців щодо використання контенту.
  • Перегляд та перевірка доступних облікових даних контенту легко:  деякі платформи соціальних мереж та веб-сайти сьогодні не зберігають видимої інформації про походження, такої як облікові дані контенту, коли контент публікується в мережі, що обмежує рівень прозорості, доступний споживачам. Щоб усунути цю прогалину у міру зростання прийняття облікових даних контенту, Adobe випускає розширення Content Authenticity для Google Chrome та інструмент Inspect у веб-програмі для відновлення та відображення будь-яких облікових даних контенту, пов'язаних з контентом, включаючи історію редагування, якщо вона доступна.
  • Довгострокові облікові дані контенту:  облікові дані контенту, які застосовуються за допомогою веб-програми, залишаються надійно пов'язаними з роботою творця протягом усього життєвого циклу контенту і можуть бути відновлені, навіть якщо інформація про походження буде видалена або хтось зробить знімок екрана з контентом. Щоб забезпечити це, облікові дані контенту поєднують цифрові відбитки пальців, невидимі водяні знаки та криптографічно підписані метадані, допомагаючи гарантувати, що облікові дані контенту залишаться недоторканими та перевіряються в цифровій екосистемі.

Доступність

Безкоштовна публічна бета-версія Adobe Content Authenticity буде доступна в першому кварталі 2025 року. Творці можуть дізнатися більше про веб-застосунок і зареєструватися тут, щоб отримувати повідомлення про доступність бета-версії. Безкоштовна бета-версія розширення Content Authenticity для Google Chrome доступна з сьогодення.

Adobe також представить веб-додаток на своєму стенді (стенд 424) на Adobe MAX, найбільшому у світі творчому заході, який відбудеться з 14 по 16 жовтня в Майамі-Біч.

Інші новини