+38/050/370-3627
+38/067/502-3306
+38/044/257-2444
Новини

Adobe випускає Acrobat XI з підтримкою хмарних сервісів

Компанія Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) оголосила про вихід рішення Adobe Acrobat XI за допомогою хмарних сервісів. Широкі можливості Adobe Acrobat XI призначені для вирішення актуальних завдань будь-якої складності у сфері роботи з документами. Комплекс програм, що став галузевим стандартом ПЗ для роботи з файлами формату PDF, тепер має повноцінні можливості редагування та експорту PDF-файлів до документів Microsoft PowerPoint. Крім цього, функції нового рішення включають інтуїтивне сенсорне керування на планшетних пристроях та підтримку хмарних сервісів, у тому числі сервісу для підпису документів в електронному вигляді Adobe EchoSign. Adobe Acrobat XI також інтегрований із сервісом Adobe FormsCentral, який призначений для створення форм, збору та аналізу даних у них. До інших функцій рішення відноситься інтеграція з Microsoft Office та SharePoint, підтримка віртуалізації програми та ряд можливостей для забезпечення безпеки даних. Це, у свою чергу, дозволить ІТ-департаментам забезпечити низьку вартість володіння додатками та швидко окупити вкладені кошти. У нову родину програм Acrobat XI входять Acrobat XI Pro, Acrobat XI Standard та Adobe Reader XI. Крім того, до рішення увійшли новітні сервіси Adobe для роботи з документами — Adobe FormsCentral і Adobe EchoSign. Мобільні пристрої стають все популярнішими, а хмарні сервіси використовуються як ніколи широко. У цій ситуації сучасній діловій людині потрібна можливість більш ефективно працювати з документами незалежно від пристрою або місцезнаходження, — вважає Мелісса Вебстер (Melissa Webster), віце-президент Програми досліджень компанії IDC. — Користувачі потребують рішення, яке б дозволило їм зручно взаємодіяти з колегами як усередині компанії, так і за її межами. При цьому повинні дотримуватися вимог ІТ-департаментів та корпоративних стандартів оптимізації управління, безпеки додатків та інформації. Все це поєднується з необхідністю забезпечити високий рівень повернення інвестицій».

Нещодавнє глобальне дослідження компанії IDC зазначає загальний недолік продуктивності праці працівників разом із значними витратами компаній на процеси, що стосуються роботи з документами. Компанія, де працює 1000 співробітників, витрачає на подібні завдання приблизно 15,9 млн доларів на рік. Вирішення цих проблем за допомогою Acrobat XI може підвищити продуктивність організації так, якби компанія найняла 213 нових співробітників, вважає IDC.
удосконаленим функціям та можливостям Adobe Acrobat XI бізнес-користувачі тепер можуть:
 

  • Редагувати PDF-файли: використовувати текст з перетіканням в абзацах, зображення в документі, а також змінювати розташування абзаців, зображень та об'єктів за допомогою нового інтуїтивного інструменту Edit Text and Images, розподіляти та об'єднувати потрібні дані та кілька документів в один організований PDF-файл. При цьому вихідний файл залишиться незмінним.
  • Скоротити час затвердження документів та укладання договорів в електронному вигляді з кількох тижнів до кількох годин завдяки використанню інтегрованого сервісу електронного підпису AdobeEchoSign. За допомогою включеного до складу продукту Adobe FormsCentral створення та розповсюдження форм, а також аналіз отриманих результатів стануть значно простішими.
  • Скористатися ширшими можливостями мобільної роботи: тепер працювати з PDF-файлами на всіх планшетних комп'ютерах і смартфонах можна за допомогою програми Adobe Reader за допомогою сенсорних технологій. У мобільному додатку можна створювати анотації, додавати коментарі, заповнювати, підписувати та зберігати форми.
  • Зберігати PDF-файли у вигляді файлів PowerPoint, Word, Excel та HTML, використовувати фрагменти PDF-файлів або файли повністю в документах Microsoft Office та на веб-сторінках без необхідності повторно набирати текст, а також змінювати порядок проходження тексту на сторінці без спотворення форматування.
  • Скористатися покращеним захистом усіх PDF-документів, створених на основі файлів Microsoft PowerPoint, Word та Excel: це допоможе запобігти несанкціонованому копіюванню, редагуванню або друкуванню документа.


ІТ-фахівці також зможуть скористатися цілим рядом нових функцій та покращень. До таких, зокрема, належать:
 

  • Стандартизація у вигляді простого, повноцінного та перевіреного рішення для читання PDF-файлів з iPad та планшетів на базі Android. Крім цього, сумісність із платформою Microsoft App-V через систему CitrixXenApp дозволяє надавати Acrobat XI та Reader XI у вигляді віртуалізованих програм з централізованим керуванням та підтримкою сенсорного інтерфейсу.
  • Проста інтеграція рішення Adobe Acrobat XI з Microsoft Office та Microsoft SharePoint: користувачі отримають більше можливостей для ефективної роботи з документами PDF у середовищі Office або SharePoint.
  • Оптимізація впровадження та обслуговування рішення: безкоштовні інструменти Adobe допоможуть легко налаштувати та встановити програми та оновлення. Крім того, нова версія рішення включає розширену підтримку Microsoft SCCM/SCUP та Apple Remote Desktop.
  • Зниження ризиків, захист систем і даних: у нових версіях програм Adobe використовує провідні технології безпеки. Крім цього, рішення Adobe PDF Whitelist Framework дозволяє вибірково дозволяти використання JavaScript у системах на базі Windows та Mac OS. Застосування ActionWizard для полегшення багатоетапних дій при підготовці PDF-документів і забезпечення потрібного рівня безпеки дозволить забезпечити повну відповідність корпоративним стандартам.

Цитати
президент, керівник напряму Acrobat і Document Services компанії Adobe: «Інформаційний потік зараз дуже великий: люди споживають інформацію у вигляді документів і обмінюються їй інтенсивніше, ніж будь-коли. Заповнення онлайн-форм, спільна робота з PDF-документами, електронні підписи – це стандартні завдання для професіоналів бізнесу, які раніше просто створювали будь-яку документацію. ІТ-підрозділи, у свою чергу, мають сприяти цим змінам. Водночас ІТ-підрозділам необхідно ефективно підтримувати використання існуючих інфраструктур та систем, а також надавати організаціям підтримку, яка дозволить ефективно використовувати нові можливості для бізнесу, покращити результати, виправдати інвестиції та знизити загальну вартість володіння рішеннями».

> Майк Манн (Mike Mann), аналітик з випуску та впровадження, фінансова компанія McGladrey: «Інформація наших клієнтів має конфіденційний характер, тому безпека документів для нас життєво важлива. Acrobat XI пропонує розширені можливості захисту документів, а це, у свою чергу, дозволяє нашим співробітникам забезпечувати їхню безпеку в рамках єдиного стандарту».

«Одним з основних Засобів обміну файлами всередині нашої організації є платформа Microsoft SharePoint. Її проста інтеграція з Acrobat XI дозволяє відкривати, редагувати і зберігати документи безпосередньо з SharePoint — тобто вивантажувати безліч файлів і окремо керувати ними немає необхідності».
Law: «Питання безпеки хвилюють зараз усіх без винятку. Всі наші клієнти розраховують на найвищий рівень безпеки у всіх аспектах – від документів та додатків до нашої ІТ-інфраструктури. Acrobat XI пропонує ключові вдосконалення в галузі безпеки, важливі як для користувачів, так і для ІТ-фахівців». iPad дуже приваблива для користувачів. Вихід Acrobat XI зробив ці дії можливими”. та онлайн, а також автоматично розповсюджувати та збирати інформацію».

Інші новини