50 інструментів та програм для ефективної організації віддаленої роботи
50 інструментів та програм для ефективної організації віддаленої роботи
Зараз мільйони людей пристосовуються до роботи вдома через вимушену самоізоляцію, пов'язану з COVID-19. Вони повинні працювати в абсолютно нових для себе умовах, тому перебудуватися та максимізувати свою продуктивність за межами офісу може бути дуже непросто.
Але є ряд програмних продуктів, які можуть вирішити проблему. 50 інструментів та програм, які допоможуть значно оптимізувати робочий процес, і гарантувати, що ви зможете виконувати завдання у своєму домашньому офісі.
Управління проектами/Таск трекінг
1. Trello
Trello — це інструмент, який відображає ваші проекти та завдання на спеціальних дошках. Це дозволяє завжди бути в курсі того, хто і над чим працює, який поточний статус виконання завдань та багато іншого. Trello допоможе оптимізувати роботу як з лінійними списками завдань, так і з великими проектами та великими командами.
2. Asana
Asana допомагає вам створювати, призначати та керувати завданнями. Вона дозволяє помістити кожне завдання у власний контекст і контекст проекту, з яким вона пов'язана. Завдяки цьому ви можете письмово обговорювати завдання з членом команди, не втрачаючи контексту. Це допомагає підтримувати конструктивну розмову. Ви також можете завантажувати або експортувати файли з комп'ютера, Google Диску, Dropbox та інших хмарних сховищ.
3. Assembla
Assembla — це система управління проектами для віддалених команд та фрілансерів. Вона дозволяє централізовано, в рамках єдиної платформи, керувати командами, кодом, інтеграцією, звітами та процесами забезпечення безпеки.
4. Basecamp
Basecamp — один із найкращих інструментів для організації роботи віддалених команд. Він використовується для управління проектами, планування, проведення зустрічей, контролю відповідальності, документування та повного моніторингу процесів на базі єдиної платформи.
5. Podio
Podio — відмінний варіант для організації завдань та виконання роботи. Він забезпечує прозорість та контроль індивідуальної відповідальності, необхідні для ефективної командної роботи, і дозволяє людям організовувати та відстежувати завдання в одній простій у використанні панелі керування.
6. Taskworld
Taskworld дозволяє керувати вашими проектами без зайвих проблем, відстежує завдання та полегшує спільну роботу в кількох проектах.
7. SmartSheet
SmartSheet можна використовувати для відстеження та управління різними видами робіт для великих і малих груп, від стартапів до корпорацій.
8. Monday
Monday пропонує новий спосіб управління вашими проектами та робочим процесом. Він допомагає командам планувати завдання разом та виконувати проекти точно вчасно. Завести свою команду на цю платформу так само просто, як надіслати електронний лист. Ваші співробітники відразу ж звикнуть до інструменту, як почнуть використовувати його.
9. Wrike
Wrike — ідеальний інструмент управління проектами для великих команд. У ньому реалізовані такі функції, як діаграми Ганта, розподіл робочого навантаження для оптимізації ресурсів, панелі моніторингу, що настроюються, структурування за папками, проектами та автоматичне призначення завдання залежно від її статусу.
10. MeisterTask
MeisterTask — це інтерактивний інструмент управління завданнями для команд. Ви можете використовувати MeisterTask для організації та управління проектами в красиво оформленому, настроюваному середовищі, яке адаптується до індивідуальних потреб команди. Дошки проектів у стилі Kanban дозволяють командам створювати оптимізувати та автоматизувати робочі процеси, виконуючи більше роботи разом.
11. nTaskmanager
Від створення чекістів до управління проектами, спільної роботи з проектними командами, планування нарад, обміну файлами та багато іншого — nTask дозволяє вам робити все з коробки.
12. Jira
Jira створена для того, щоб кожен член вашої команди розробників програмного забезпечення міг планувати, відстежувати робочий процес та випускати якісні релізи.
Робочий та технічний процес
13. Workfront
Чи розробляєте ви нові продукти, чи намагаєтесь впровадити нові технології чи створюєте глобальні маркетингові кампанії, Workfront надає єдину централізовану платформу додатків для обміну ідеями, створення контенту, управління процесами та виконання роботи на найвищому рівні.
14. Airtable
Команди використовують Airtable, щоб організувати свою роботу і рухатися до поставлених цілей. Це універсальна платформа для спільної роботи, яка поєднує гнучкість інтерфейсу електронних таблиць з безліччю таких функцій, як вкладення файлів, стеки карт Kanban, форми, календарі та звіти.
15. Paymo
Paymo — це платформа для управління робочим процесом, яка об'єднує управління завданнями, планування, тайм-трекінг та виставлення рахунків для своєчасної доставки оновлень та програмних продуктів.
16. Scoro
Scoro надає всі інструменти, необхідні вашій команді для повноцінного управління вашим бізнесом та роботою: управління проектами, планування та відстеження робочого процесу, дошки та списки завдань, база даних контактів та CRM, підготовка та виставлення рахунків, розширені звіти, інформаційні панелі у реальному часі та багато іншого.
17. Kissflow
Kissflow забезпечує повне управління процесами, все в одній інтелектуальній і легко інтегрованій платформі, де будь-який член команди може створити автоматизований процес та дошку проектів, керувати потоком завдань та співпрацювати з робочих питань з колегами.
Командна взаємодія та корпоративні месенджери
18. Slack
Slack — це інструмент для обміну миттєвими повідомленнями, дистанційного спілкування команд та віддалених працівників. Він має відмінний функціонал для управління проектами, призначення команд, планування релізів та запусків, перегляду інформації про співробітників та продажі.
19. Aircall
Aircall — хмарна АТС, дозволяє командам підтримувати гнучкість і залишатися на зв'язку — навіть коли всі знаходяться на відстані.
20. Dropbox
Dropbox — це хмарна платформа для зберігання та обміну файлами, де ви можете зберігати файли, документи, зображення та відео та ділитися ними з іншими. Ідеально підходить для співпраці з віддаленими командами та співробітниками.
21. Skype
Skype є найчастіше використовуваним професійним засобом комунікації та обміну миттєвими повідомленнями. Малі та великі компанії використовують Skype для ефективного спілкування зі своїми співробітниками – як в офісі, так і віддалено – за допомогою відеочату, обміну миттєвими повідомленнями, голосових викликів та багато чого іншого іншого.
22. Workplace By Facebook
Workplace від компанії Facebook дає вашій організації можливість підключити всіх співробітників до однієї мережі та використовувати такі інструменти, як групи, миттєві повідомлення та стрічка новин.
23. Pukkateam
Це рішення для великих команд, розкиданих по всій будівлі, або віддалених команд, які працюють з дому в різних містах. PukkaTeam підтримує комунікацію, відтворює атмосферу офісу та допомагає віддаленим працівникам почуватися частиною офісної спільноти.
24. Zoom
Zoom в основному використовують для відеоконференцій та інших форматів групового спілкування онлайн. Це ідеальна альтернатива Google Hangouts на випадок, коли вам потрібна більша кількість людей, які повинні одночасно брати участь у розмові.
25. Float
Float — це інструмент планування та управління ресурсами, який використовують багато компаній для призначення та розподілу завдань між співробітниками віддалених команд, а також для відстеження робочого процесу та ходу виконання проектів.
26. Zenkit
ZenKit — це «інструмент колективної роботи, який росте разом з вами» і включає функції для постановки завдань, спільної роботи та багато іншого.
27. FunRetro
Ви можете співпрацювати зі своєю віддаленою командою та рухатися у правильному напрямку, використовуючи це простий, інтуїтивно зрозумілий і корисний інструмент.
28. Glip
Glip — це безкоштовний додаток для спільної роботи, який включає в себе функцію обміну повідомленнями, груповий відеочат та управління завданнями для покращення командної роботи.
29. Join.me
Join.me — це безкоштовний інструмент для спільного використання екрану, веб-конференцій та онлайн-зборів для організації швидких зустрічей із віддаленими співробітниками та командами.
30. Jell
Jell — це професійна соціальна мережева платформа для віддалених команд.
Продуктивність та аналітика
31. Evernote
Evernote — чудове рішення для створення нотаток під час роботи з розподіленою командою. Ви можете організовувати всі нотатки та автоматично синхронізувати їх на всіх пристроях.
32. Noisli
Noisli генерує фонові звуки, які допомагають маскувати дратівливі шуми, щоб тримати ваш розум свіжим, покращити концентрацію уваги та підвищити продуктивність праці.
33. Focus Booster
Використовуючи Focus Booster, ви можете краще розібратися, як ви використовуєте свій час, і в максимізувати свою продуктивність.
34. I Done This
Цей інструмент веде облік щоденних досягнень та ходу виконання завдань для всіх членів вашої команди та розсилає ранкові інформаційні повідомлення зі звітами про ефективність на email кожного співробітника.
35. Todoist
Todoist дозволяє створювати проекти, додавати нотатки та завантажувати файли, встановлювати нагадування, прапорці та відстежувати продуктивність на спеціальних графіках.
36. Mindmeister
MindMeister — це онлайн-інструмент для складання майндмепів, що дозволяє представити ідеї візуально, а потім розвивати та обмінюватися ними.
37. Brain.fm
Музика для покращення концентрації, для медитації та сну. Так само, як візуальний дизайн офісу або спальні повинен покращувати їх функціональність, музика, яку ви слухаєте, повинна також сприяти досягненню ваших цілей.
38. Weekdone
Weekdone дає вам розуміння того, що відбувається у вашій команді, допомагаючи вам відстежувати та повідомляти про результати роботи. Можна відслідковувати щотижневий прогрес, залишати відгуки і таким чином рухатися разом до мети.
Тайм менеджмент
39. RescueTime
RescueTime працює на вашому комп'ютері, телефоні та планшеті у фоновому режимі, щоб показати вам, як саме ви проводите свій час (вручну нічого вводити не потрібно).
40. Worldtimebuddy
Worldtimebuddy - це інструмент для віддаленої роботи з конвертером часу для розподілених команд. Його дизайн дозволяє людям зіставляти кілька часових поясів, планувати конференц-дзвінки та веб-зустрічі для бізнесу.
41. Toggl
Toggl — це простий інструмент для відстеження часу. Розбийте свій годинник за проектами, клієнтами та завданнями, щоб дізнатися, що приносить вам гроші, а що гальмує ваш прогрес.
42. Accelo
Функція автоматичного обліку часу в Accelo без праці фіксує час, витрачений на виконання завдань.
43. Doodle
Doodle допомагає вам зосередитися на реальній роботі, швидко та просто вирішуючи трудомісткі завдання, такі як планування та організація зустрічей.
44. Calendly
Calendly — це потужний, але водночас простий інструмент автоматичного планування, який знижує необхідність спілкуватися для цього з іншими, дозволяючи працювати більш організовано та ефективно.
Інші корисні інструменти
45. PivotalTracker
PivotalTracker дозволяє підприємствам працювати з віддаленими клієнтами та співробітниками. Він має унікальну функцію автоматичного планування, яка робить процес планування простішим та ефективнішим.
46. GitHub
GitHub — це інструмент для розробників, який також можна розглядати як інструмент підвищення продуктивності для віддалених співробітників та команд.
47. Workfrom
Хоча це не зовсім на тему, Workfrom допомагає вам знайти місця для роботи, у тому числі платні та безкоштовні громадські місця, такі як бібліотеки, кав'ярні та кафе.
48. Confluence
Confluence — це платформа для віддалених команд, яка забезпечує спільну роботу та прозорість усередині всіх груп.
49. 1Password
1Password запам'ятовує всі ваші паролі, щоб забезпечити безпеку ваших облікових записів.
50. Passpack
Passpack надає всі інструменти, які потрібні командам та окремим співробітникам для безпечної організації спільної роботи та зберігання паролів з надійним шифруванням та адміністративним контролем.
