+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

«Бітрікс24» вбудував нейронні мережі в CRM і запропонував користувачам 2 ефективні сценарії для підвищення продажів через розпізнавання осіб покупців у CRM: face-трекер та visit-трекер.

«Бітрікс24» представив великі оновлення сервісу, найважливішими з яких стали нейронні мережі та розпізнавання осіб для підвищення продажів, інтеграція з паблік-аккаунтами Viber, Instagram та ще кілька нових цифрових каналів для комунікацій клієнтів у «Відкритих лініях», можливість автоматично налаштовувати таргетовану рекламу для лідів та клієнтів із CRM, новий персоналізований дизайн.

Face-трекер – сценарій, який дозволить автоматично розпізнавати та рахувати всіх відвідувачів магазину чи офісу, кількість нових відвідувачів та тих, хто прийшов повторно. Всі дані про візити – нові та повторні – зберігатимуться у картці клієнта в CRM. Завдяки face-трекеру CRM можна буде відстежити історію взаємодії з клієнтом. На підставі цієї інформації співробітники відділу продажів зможуть робити персоналізовані клієнту пропозиції, збільшуючи ймовірність продажу.

Face-трекер також допоможе по фотографії особи знайти клієнта через «Вконтакте» - з використанням можливостей сервісу FindFace. Знайдений через «Вконтакте» контакт клієнта можна використовувати для здійснення маркетингових активностей компанії.

Visit-трекер – сценарій для роботи з клієнтами на офлайн-зустрічах, консультаціях чи переговорах. Після розпізнання клієнта менеджеру стане доступна інформація про попередню взаємодію з компанією CRM. Visit-трекер автоматично запише аудіозапис розмови та прикріпить її до картки клієнта у CRM. Це дозволить без зайвих дій автоматично фіксувати всі деталі домовленостей з клієнтами. Також запис розмови можна використовувати для контролю та оцінки роботи менеджерів відділу продажів.

Face-трекер та visit-трекер спростять і допоможуть автоматизувати роботу менеджерів з продажу, дозволять збільшити продажі та знизити вплив людського фактора у процесах взаємодії з клієнтами.

Пошук людини за фотографією відбувається миттєво в режимі реального часу. На пошук по 1 млрд фотографій потрібно 0,5 секунди, точність розпізнавання на великих базах даних становить 99%. Розпізнавання облич по «Вконтакті» реалізовано завдяки сервісу FindFace – проекту NTechLab. Пошук здійснюється за базою зі 100 млн користувачів та 250 млн фотографій, розміщених у соціальній мережі, з використанням відкритого API «Вконтакте».

Бітрікс24 представив інтеграцію з паблік-аккаунтами месенджера Viber. Інтеграція зроблена для «Відкритих ліній» – функціонала, що дозволяє користувачам Бітрікс24 отримувати та керувати зверненнями клієнтів із популярних цифрових каналів та соціальних мереж. Сервіс Бітркіс24 став офіційним build-in партнером Viber. В оновлених «Відкритих лініях» з'являється можливість отримувати звернення з Instagram, Youtube та коментарі у Facebook. , Бітрікс24.Network, онлайн-чат, сервіс зворотного дзвінка та CRM-форми на сайті. Повідомлення клієнтів компанії в будь-якому з каналів потрапляють «Відкриту лінію» – внутрішній месенджер компанії в Бітрікс24. Далі вони розподіляються для відповіді у порядку черги між співробітниками, історія листування з кожним клієнтом зберігається в CRM.

У Бітрікс24 з'явиться можливість автоматично ідентифікувати клієнтів при зверненні через різні канали комунікацій. Таким чином, з при використанні «Відкритих ліній» у Бітрікс24 можливий облік усіх клієнтських звернень через різні канали зі збереженням персоналізованого звернення та сервісу.

У CRM Бітрікс24 з'явилися роботи та тригери для автоматизації продажу. Роботи CRM – інструмент для автоматизації процесів продажу в CRM. Компанії отримали можливість створювати сценарії роботи, за якими CRM у Бітрікс24 вестиме угоду: ставити завдання, планувати зустрічі, запускати рекламу та виставляти рахунки. Це дозволить автоматизувати роботу менеджерів відділу продажів, легко адаптувати нових працівників. ru, Facebook, Instagram та Вконтакті. Залежно від даних, відомих про клієнта – ПІБ, e-mail, мобільний телефон, можна вибрати канал показу реклами для нього та повідомлення для показу. Це дає унікальні можливості для збільшення конверсії у продажу або для повторного продажу. Роботи CRM також зможуть автоматично відправити клієнту лист, SMS, здійснити дзвінок і зачитати йому голосом текстове повідомлення.

Тригери дозволяють автоматизувати реакцію на дії клієнта. Завдання тригерів – спонукати лід до цільової дії, наприклад, до покупки. Запланований заздалегідь сценарій тригера кожного конкретного виду звернення також запускатимуть роботи CRM. Роботи та тригери в CRM стануть інструментами додаткової роботи з лідами, їх «дотискання» у різних рекламних каналах для підвищення конверсії у продажу.

У користувачів з'явилася можливість налаштовувати уявлення розділів під себе. З'явилося компактне ліве персоналізоване Меню, робоча область стала ширше на 20%, з'явилася єдина система навігації у верхньому меню. Також спрощено роботу з пошуком у фільтрах та глобальним пошуком по сервісу.

Інші новини