+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новости

ESET: як перевірити, чи не зламаний обліковий запис пошти

ESET: як перевірити, чи не зламаний обліковий запис пошти

Серед найпоширеніших ознак зламу електронної пошти: невідомі листи у відправлених повідомленнях, змінений пароль, який блокує вам доступ, сповіщення про вхід у ваш акаунт з незнайомих IP-адрес. Також мають виникнути підозри у разі отримання кількох запитів на зміну пароля від інших сайтів або програм, та спам-повідомлення з вашої скриньки друзям.

Для перевірки факту зламу пошти використовуйте сайт HaveIBeenPwned.com, який має базу даних викрадених облікових записів та мобільних телефонів.

Крім цього, Google дає змогу переглядати останні дії в акаунті та виконувати «Перевірку безпеки», яка містить дані про нещодавню активність, наприклад, новий вхід. Інші сервіси також мають подібні параметри та інструкції щодо відновлення зламаного акаунту Gmail, Yahoo Mail та Outlook.com.

Як запобігти повторному зламу електронної пошти

  • Змініть пароль до електронної скриньки та всі інші, які ви повторно використовували на сайтах. Для створення складної та унікальної комбінації використовуйте генератор паролів.
  • Увімкніть багатофакторну аутентифікацію, яка зменшить ризик доступу хакерів до вашої пошти.
  • Виконайте повне сканування комп’ютера за допомогою програми з безпеки, щоб переконатися у відсутності шкідливих програм на ньому.
  • Не вводьте особисту інформацію чи облікові дані у разі отримання підозрілого запиту через електронну скриньку, текстове повідомлення чи соцмережі.
  • Не використовуйте загальнодоступний Wi-Fi або спільний комп’ютер для доступу до пошти.

У будь-якому разі, щоб уникнути зламу електронної пошти, будьте уважними під час отримання листів, не завантажуйте невідомі вкладення та не переходьте за підозрілими посиланнями.

Другие новости

Лучшая цена