Google оголосила, що незабаром на платформі віртуальної реальності Daydream користувачі зможуть запускати будь-які Android-програми
Google оголосила, що незабаром на платформі віртуальної реальності Daydream користувачі зможуть запускати будь-які Android-додатки
Google оголосила, що незабаром на платформі віртуальної реальності Daydream користувачі зможуть запускати будь-які Android-додатки. Це дозволить відкривати улюблені програми та ігри без необхідності чекати, доки розробники додадуть підтримку VR. Функція вважається експериментальною і розрахована в першу чергу на розробників.
Крім того, компанія представила режим See-Through Mode, що дозволяє користувачеві бачити те, що знаходиться перед ним, не знімаючи гарнітуру VR. Проте на цьому нововведення не закінчилися: Google також показала експериментальні контролери з 6 ступенями свободи, які вже доступні деяким розробникам.
Як працює підтримка VR?
Відкривши довільний додаток у Daydream, користувач побачить його на великому віртуальному екрані. Окремою перевагою це стане в іграх, де більший екран дозволяє досягти більшого комфорту. Для взаємодії з програмою використовуються класичні контролери для гарнітури.
Що таке See-Through Mode?
Новий режим See-Through Mode активно використовує технологію WorldSence, яка реалізована в VR-гарнітурі від Google і надає точне відстеження позиції в просторі з низким часом затримки. Завдяки тому, що камери в гарнітурі розташовані приблизно на відстані очей, користувачу також доступне точне сприйняття глибини. Один із наслідків — можливість грати в пінг-понг, не знімаючи гарнітуру.
Комбінація цих технологій також дозволяє створювати нові продукти в області доповненої реальності (Augmented Reality). Наприклад, дизайнер інтер'єрів зміг би працювати над новим плануванням, додаючи віртуальні стільці, столи та інші декорації поверх реальної кімнати.
У чому особливість нових контролерів?
Окрім софтверних нововведень, Google також представила нові контролери, головною особливістю яких є підтримка 6 ступенів свободи. На практиці це означає, що користувач зможе комфортніше працювати у віртуальній реальності, наближаючи природність рухів руками до реального світу. До цього моменту подібна функціональність була доступна лише дорогим VR-гарнітурам, створеним для PC.
Замість використання дорогих зовнішніх камер та сенсорів, які потребують ретельного калібрування, у Google змогли обійтися стандартними деталями та технологіями машинного навчання. Це дозволило сильно скоротити витрати на пристрій, що зробило його більш доступним для покупців.