+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Gartner: зростає роль розширеної аналітики та цифрової культури у корпоративних ініціативах

Gartner: зростає роль розширеної аналітики та цифрової культури у корпоративних ініціативах

У новому дослідженні Gartner «Hype Cycle for Analytics і Business Intelligence» йдеться про зростаючу роль розширеної аналітики та цифрової культури в корпоративних ініціативах не настільки віддаленого майбутнього. Нижче наведені виділені Gartner п'ять ключових тенденцій, які очікують області аналітики та бізнесу-аналітики.

1. Розширена аналітика

До засобів розширеної аналітики відносяться системи на базі машинного навчання (МО) та штучного інтелекту (ІІ), які повністю змінять принципи підготовки, споживання та поширення аналітичної інформації. В першу чергу вона призначена для автоматизації підготовки даних, виявлення інформації, аналізу даних, розробки моделей МО та обміну інформацією між широким колом бізнес-користувачів, працівників, які відповідають за операційну діяльність, та «громадянських» фахівців з вивчення даних (citizen data scientists).

Автори звіту припускають, що в міру розвитку розширена аналітика стане основою сучасних аналітичних платформ. Вона стане доступною кожному співробітнику організації, що дозволить прискорити аналіз даних, не вдаючись у тонкощі роботи, які потрібні при керуванні традиційними аналітичними платформами. Отримані результати враховуватимуть більше інтерпретацій, чого не можна досягти при роботі з даними вручну. У міру розвитку цієї технології зростатиме кількість «громадянських» фахівців з вивчення даних. Gartner прогнозує, що до 2020 р. останні перевершать за обсягом випущених звітів та аналітичних довідок професійних аналітиків. В основному це відбудеться завдяки автоматизації завдань роботи з даними.

2. Цифрова культура

Успішна цифрова трансформація включає в себе безліч кроків, проте розвиток ефективної цифрової культури — найважливіший з них. «Ініціативи в області цифрової культури охоплюють такі поняття, як інформаційна грамотність, цифрова етика, конфіденційність даних, а також інші зусилля підприємств і Вендорів, спрямовані на благо даних», - сказав віце-президент Gartner з досліджень Джим Хейр. Особливий акцент у діяльності бізнесу, який прагне цифровізації, має бути зроблений на розвитку грамотності в області даних. Остання торкнеться компаній усіх розмірів та видів діяльності і стане не просто діловою, а життєво важливою необхідністю.

Стурбовані зростанням впливу ІІ, цифрового суспільства та фейкових новин, люди, організації та уряди все більше цікавляться цифровою етикою. Виходячи з цього, радять експерти, лідерам в області даних та аналітики потрібно ініціювати дискусії з цифрової етики. Це допоможе переконатися, що інформація та технології використовуються в рамках етичних норм, а також завоювати довіру співробітників, клієнтів та партнерів. Gartner прогнозує, що до 2023 р. 60% організацій з більш ніж 20 спеціалістами за даними відчують необхідність у професійному кодексі поведінки, в якій будуть прописані етичні норми застосування даних та аналітики.

3. Аналітика взаємозв'язків

Поява графових баз даних, методів визначення місцезнаходження та поведінкового аналізу перенацілили аналітику взаємозв'язків на виявлення того, як пов'язані різні об'єкти, місця, речі та яку роль у цьому всім грають люди. Аналіз неструктурованих, постійно мінливих даних може надати користувачам інформацію і контекст про взаємини в мережі, а також більш глибоке розуміння, що підвищує точність прогнозів для прийняття рішень. Цінність аналітики стосунків лежить у площині, де питання,на котрі треба відповісти, заздалегідь не відомі. Наприклад, аналіз відносин, заснований на графових методах, допомагає визначити неадекватну поведінку та злочинну діяльність. Аналізуючи формальні та неформальні мережі людей, правоохоронні органи можуть виявляти випадки відмивання грошей та інші види протиправної діяльності. Іншими словами, їм стає простіше розрізняти всередині мереж зловмисну ​​або нейтральну поведінку.

4. Decision Intelligence

Фахівці в області даних та аналітики використовують величезну кількість даних з екосистем, які перебувають у постійному русі. Ефективне управління даними передбачає застосування безлічі методів для їх вилучення і обробки. Непередбачуваність результатів сьогоднішніх моделей прийняття рішень часто випливає з нездатності правильно вловити і врахувати фактори невизначеності, пов'язані з «поведінкою» цих моделей у діловому контексті. Decision Intelligence — прикладний напрямок Data Science — забезпечує основу, яка поєднує традиційні та передові методи для проектування, виконання, моніторингу та налаштування моделей прийняття рішень.

5. Операціоналізація та масштабування

Кількість варіантів дій та рішень у центрі бізнесу, на краях і за його межами стрімко зростає. Все більше людей хочуть взаємодіяти з даними, і всі ці процеси потребують аналітики, щоб допомогти їх автоматизувати і масштабувати. Gartner зазначає, що аналітичні сервіси та алгоритми все частіше активуються в будь-який час і в будь-якому місці. Будь то основа для прийняття стратегічних рішень або засіб для оптимізації мільйонів транзакцій і зв'язків, аналітичні інструменти та дані, які наводять їх в дію, застосовуються там, де їх раніше не було це додає абсолютно новий вимір концепції "аналітика всюди".

Інші новини

Найкраща ціна