+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Xerox випустила програмне рішення Remote Connect, яке дозволить її авторизованим партнерам віддалено керувати друкарською технікою клієнтів.

Компанія Xerox випустила програмне рішення Remote Connect, яке дозволить її авторизованим партнерам віддалено керувати друкованою технікою клієнтів. Нове програмне забезпечення спрощує збір статистики, обслуговування та адміністрування пристроїв і допомагає більш точно планувати закупівлю витратних матеріалів.

Рішення Remote Connect, в основі роботи якого лежить Інтернет речей (Internet of Things), має допомогти клієнтам збільшити термін служби друкованих пристроїв за рахунок їхньої віддаленої технічної підтримки та діагностики. А партнери Xerox завдяки застосуванню нового інструменту зможуть підвищити прибутковість свого бізнесу, оскільки він дозволить їм віддалено обслуговувати принтери та БФП та витрачати менше часу на виїзди сервісних фахівців.

Remote Connect автоматизує збір статистики про експлуатацію апаратів та замовлення витратних матеріалів, тому клієнтам не потрібно самостійно відстежувати стан парку друкарської техніки. Використовуючи дані, які передає Remote Connect, партнери Xerox можуть постачати витратні матеріали клієнтам тоді, коли вони потрібні. Також нове ПЗ дозволяє сервісним компаніям віддалено розраховувати вартість послуг, відштовхуючись від точних даних про експлуатацію друкарських пристроїв, а не від оцінки обсягів друку.

Інші новини

Найкраща ціна