+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Voximplant представила Smartcalls – гнучкий конструктор вихідних дзвінків для менеджерів з використанням технологій розпізнавання голосу

Voximplant представила новий сервіс на ринку телефонних послуг — гнучкий конструктор вихідних дзвінків для менеджерів з використанням технологій розпізнавання голосу — Smartcalls. Для запуску обдзвону клієнтів, створеного на базі сервісу, не потрібні програмісти.

Сучасний бізнес орієнтований на мультиканальність: компанія може спілкуватися з клієнтами телефоном, електронною поштою, через форму зворотного зв'язку на сайті, в чаті. Згідно з дослідженням, опублікованим на порталі Think with Google, незважаючи на різноманітність, телефонні дзвінки, як і раніше, залишаються одним з найпопулярніших видів зв'язку: 73% опитаних респондентів вважають за краще замовляти товари та послуги по телефону і лише 18% віддають перевагу онлайновим каналам комунікації.

Відмінна риса Smartcalls - використання технології розпізнавання мовлення, яка дозволяє ставити складні сценарії обдзвону, які передбачають кілька відповіді питання.

Можна суттєво покращити поточні комунікації з клієнтами за допомогою голосових ботів та автоматизації.

Ще однією особливістю сервісу є візуальний редактор, що складається з блоків, пересуваючи які можна задати необхідну послідовність дій: дзвінок, анкетування із заданих питань (синтез мови), повторні дзвінки у разі пропущеного дзвінка, розпізнавання та запис голосової відповіді. Кожен блок редактора замінює дію оператора, крім людського фактора (обід, сів голос, забудькуватість, помилку при наборі номера та ін.).

Smartcalls в 3 рази дешевше за людину і може скоротити витрати на утримання колл-центру мінімум на 25%, повністю прибираючи людський фактор у вихідних голосових кампаніях. Зручний редактор сценаріїв допоможе створити голосовий дзвінок за 5-7 хвилин.

Кожен створений сценарій керується кампанією, в якій можна налаштувати час роботи та правила обдзвону контактного листа, включаючи часові пояси для різних груп клієнтів. Для тих, хто хоче спробувати сервіс у дії, є передібрані сценарії «Контроль якості», «Інформаційний дзвінок» та «Заміна SMS». Сервіс має дві локалізації - російську та англійську. Навесні користувачам сервісу стане доступне автоматичне визначення голосової пошти, що допоможе економити рекламний бюджет при запуску кампаній.

Інші новини

Найкраща ціна