+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Voximplant додала розширені можливості для роботизованих дзвінків у сервіс Smartcalls

Voximplant додала розширені можливості для роботизованих дзвінків у сервіс Smartcalls

Конструктор вихідних дзвінків Smartcalls представлений у оновленій версії. У реліз увійшли: HTTP API, Voicemail Detector та переадресація виклику.

На базі Smartcalls створюються кампанії для роботизованих дзвінків. Завдяки використанню технології розпізнавання мовлення, сервіс дозволяє задавати складні сценарії дзвінків, які передбачають кілька відповідей на запитання. Створення сценарію доступне менеджерам без технічного бекграунду: особливістю сервісу є візуальний редактор, що складається з блоків, пересуваючи які можна зібрати необхідну послідовність дій при обдзвоні. Щомісяця за допомогою Smartcalls відбувається близько 300 тис. інформаційних дзвінків.

У новій версії передбачена інтеграція з будь-яким сервісом або CRM-системою HTTP API, що дозволяє боту звертатися до клієнта на ім'я, згідно з даними у його картці, перевіряти статус замовлення та промовляти його. Створені на основі Smartcalls сценарії також можуть надсилати зворотні запити до баз даних компанії-замовника та коригувати сценарій. Наприклад, голосовий бот нагадує споживачеві, що його замовлення чекає на ПВЗ, і приймає відповідь, що клієнт своє замовлення вже отримав — тоді робот надсилає оновлений статус у CRM.

«З моменту релізу Smartcalls HTTP-інтеграція стала найпопулярнішою функцією серед клієнтів, і ми адаптували пропозицію під останні потреби ринку. Сучасний процес обслуговування клієнтів поділений між різними сервісами, і об'єднання їх у єдиний ланцюжок є першочерговою потребою бізнесу.»

Важливим нововведенням став VMD (Voice Mail Detector), детектор голосової пошти - власна розробка Voximplant на базі ML&AI (машинне навчання та штучний інтелект), який визначає автовідповідач і перериває відтворення сценарію, щоб унеможливити нецільове використання рекламного бюджету.

До кінця року заплановано вихід модулів інтеграції для популярних CRM-систем, що дозволить, наприклад, запускати дзвінок за фактом оновлення статусу замовлення або налаштувати вивантаження результатів голосових кампаній у CRM у три кліки.

 

Інші новини

Найкраща ціна