Symantec оголосила про продаж свого корпоративного бізнесу компанії Broadcom за $10,7 млрд.
Symantec оголосила про продаж свого корпоративного бізнесу компанії Broadcom за $10,7 млрд
Symantec оголосила про закриття угоди з продажу свого корпоративного бізнесу компанії Broadcom за $10,7 млрд. В результаті американський виробник антивірусного софту зосередився на споживчих продуктах і був перейменований в NortonLifeLock.
Акції NortonLifeLock 5 листопада 2019 року почали торгуватися на біржі Nasdaq під тикером NLOK. Штаб-квартира перенесена до міста Темпе (штат Арізона, США).
У перший день торгів акцій NortonLifeLock їхній курс піднявся на 1,85%, до $24,19. Аналітик UBS Фатіма Булані (Fatima Boolani) прогнозує збільшення вартості цінних паперів до $27 і рекомендує інвесторам купувати їх.
У день закриття угоди з купівлі корпоративного бізнесу Symantec котирування Broadcom зросли майже на 3%, до $314,04, що стало найвищим показником із початку травня 2019 року.
Підрозділ корпоративних рішень Symantec у складі Broadcom очолив Арт Гілліленд (Art Gilliland), який з листопада 2018 року курирував команди з розробки та просування відповідних продуктів.
Broadcom має намір зробити акцент на реалізацію продуктів Symantec найбільшим компаніям зі списку Global 2000. Глава Broadcom Хо Тан (Hock Tan) заявив інвесторам, що співпраця з невеликими клієнтами не приносить так само довгострокових відносин і що «яскраві, помітні об'єкти», як правило, привабливіші.
Broadcom розраховує на те, що угода дозволить компанії збільшити річний виторг на $2 млрд, а економію коштів — на $1,3 млрд.
Підрозділ, який Symantec продала Broadcom, розвиває програмне забезпечення, що допомагає компаніям та державним органам виявляти атаки на різні пристрої, а також контролювати використання хмарних сервісів. Конкурентами Symantec на цьому ринку є компанії Cisco, CrowdStrike, Microsoft, Palo Alto Networks і Zscaler. У 2019 році цей бізнес приніс Symantec приблизно половину виручки або близько $2,3 млрд. При цьому на споживчий напрямок припало 90% операційного прибутку.
Symantec планує витратити отримані від Broadcom кошти на повернення капіталу інвесторам у вигляді спеціальних дивідендів у розмірі $12 на акцію. Компанія також має намір збільшити звичайні дивіденди до 12,5 центів на акцію після закриття угоди.
У NortonLifeLock заявляють, що на початок листопада 2019 року продуктами та сервісами компанії користуються близько 50 млн споживачів. Вендор називає себе глобальним лідером на ринку споживчої кібербезпеки.
Бренд Symantec залишиться на ринку - під ним Broadcom продовжить випуск рішень для забезпечення кібербезпеки компаній.
За даними джерел агентства Bloomberg, компанії Permira і Advent International, що спеціалізуються на прямому інвестуванні, збираються купити у Symantec бізнес із випуску споживчих ІБ-рішень за $16 млрд. Видання The Wall Street Journal підтверджує, що такі переговори ведуться, а Symantec приватним інвесторам може зменшити податкові відрахування для акціонерів