+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Представлений Microsoft Dynamics 365 Copilot, який привносить ІІ нового покоління у всі напрямки бізнесу

Представлений Microsoft Dynamics 365 Copilot, який привносить ІІ нового покоління у всі напрямки бізнесу

Microsoft оголосив про наступне покоління оновлень продуктів ІІ в портфоліо бізнес-додатків, у тому числі про запуск нового Microsoft Dynamics 365 Copilot, який забезпечує інтерактивну допомогу на основі ІІ в бізнес-функціях.

Згідно з недавнім опитуванням Microsoft про бізнес-тенденції, майже 9 з 10 працівників сподіваються використовувати ІІ для скорочення повторюваних завдань на роботі. За допомогою Dynamics 365 Copilot організації розширюють можливості своїх співробітників за допомогою інструментів ІІ, створених для продажу, обслуговування, маркетингу, операцій та ролей у ланцюжку постачання. Ці можливості штучного інтелекту дозволяють кожному витрачати більше часу на найкращі частини своєї роботи та менше часу на рутинні завдання.

Системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) та планування ресурсів підприємства (ERP) вже давно є критично важливими джерелами даних про клієнтів та бізнес; однак вони часто вимагають обтяжливих завдань, таких як ручне введення даних, створення контенту та ведення нотаток. Dynamics 365 Copilot використовує переваги останніх досягнень у галузі генеративного штучного інтелекту, щоб автоматизувати ці стомлюючі завдання та розкрити весь творчий потенціал співробітників. Dynamics 365 Copilot дозволяє бізнес-користувачам працювати з CRM та ERP, прискорюючи темпи впровадження інновацій та покращуючи бізнес-результати в кожному напрямі бізнесу:

  • Copilot у Microsoft Dynamics 365 Sales та Viva Sales допомагає продавцям значно скоротити час, що витрачається на канцелярські завдання. ІІ допомагає писати відповіді клієнтам електронною поштою і навіть може створювати зведення електронною поштою про збори Teams в Outlook. Зведення зборів витягує деталі з CRM продавця, такі як інформація про продукт та ціни, а також відомості із записаного дзвінка Teams. Оскільки продавці витрачають до 66% свого дня на перевірку електронних листів та відповіді на них, це є значним потенціалом для бізнесу, оскільки дає продавцю більше часу зі своїми клієнтами.
  • Copilot у Dynamics 365 Customer Service дозволяє агентам забезпечувати виняткове обслуговування клієнтів. Dynamics 365 Copilot готує контекстні відповіді на запити як у чаті, так і електронною поштою, а також забезпечує інтерактивний чат з базами знань та історіями справ, тому експерт на основі ІІ завжди готовий відповісти на запитання. Ми також спрощуємо для відділів обслуговування клієнтів створення віртуальних агентів за лічені хвилини за допомогою прискорювачів діалогу в Power Virtual Agents, які використовують можливості Azure OpenAI Service та Bing для надання відповідей із веб-сайтів компанії та внутрішніх баз знань на ваш вибір.
  • Copilot у Dynamics 365 Customer Insights та Dynamics 365 Marketing дозволяє маркетологам спростити робочий процес дослідження даних, сегментації аудиторії та створення контенту.
    • З Copilot в Dynamics 365 Customer Insights маркетологи можуть займатися високоперсоналізованими і цільовими сегментами клієнтів, ведучи діалог зі своєю платформою даних про клієнтів, використовуючи природну мову. Маркетологи можуть отримувати пропозиції щодо додаткових сегментів, які, можливо, раніше не розглядалися. Ця нова можливість може виконувати складні розрахунки та знаходити клієнтів, які відповідають вибраному профілю.
    • Використовуючи Copilot у Dynamics 365 Marketing, маркетологи можуть описати свій сегмент клієнтів своїми словами, щоб створити цільовий сегмент за допомогою функції підтримки запитів. Маркетологи також можуть використовувати Dynamics 365 Copilot, щоб легко отримати натхнення для свіжого контенту електронної кампанії на основі простого запиту. Copilot робить пропозиції на основі ключових тем, введених маркетологом, існуючих маркетингових електронних листів організації, а також з ряду інтернет-джерел, щоб підвищити актуальність ідей, що генеруються.
  • Copilot у Dynamics 365 Business Central спрощує створення списків продуктів для онлайн-торгівлі. Атрибути продукту, такі як колір, матеріал та розмір, можна використовувати для створення привабливих описів продуктів для вітрин онлайн-магазинів за лічені секунди. Описи можна додатково налаштувати, вибравши тон голосу, формат та довжину. Клієнти Business Central, які використовують Shopify, можуть без перешкод публікувати продукти з описами у своєму магазині Shopify всього за кілька кліків.
  • Нарешті, Copilot у Microsoft Supply Chain Center, до якого можуть отримати доступ клієнти Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management, активно відзначатиме зовнішні проблеми, такі як погода, фінанси та географія, які можуть вплинути на ключові процеси ланцюжка поставок. Потім прогнозні дані виявляють торкнуті замовлення за матеріалами, запасами, перевізниками, дистриб'юторською мережею і т.д. Потім фахівці з планування ланцюжка поставок можуть автоматично скласти електронний лист, створений Dynamics 365 Copilot, щоб попередити зачеплених партнерів і пом'якшити потенційні збої до того, як вони відбудуться.

Генеративний ІІ трансформує наступну епоху бізнес-додатків. Користувачі все частіше чекатимуть, що їхні програми CRM та ERP включатимуть експертні знання на основі ІІ. Dynamics 365 Copilot привносить останні досягнення в галузі штучного інтелекту у всі напрямки бізнесу, підвищуючи якість обслуговування клієнтів, співробітників та ефективність роботи. Суттєвим у нашому підході, оскільки ми пропонуємо ці останні досягнення клієнтам, є наша прихильність до відповідального ІІ з дизайну — нашої основи для безпечного розгортання технологій ІІ.

Сьогоднішнє оголошення засноване на недавньому імпульсі ІІ в Microsoft 365, Dynamics 365 та Power Platform. Сюди входять: можливості штучного інтелекту наступного покоління у Microsoft Teams, платформі спільної роботи для роботи з більш ніж 280 мільйонами активних користувачів на місяць; Viva Sales, яка допомагає продавцям, залучаючи другого пілота з продажу до їхнього робочого процесу в Microsoft 365; та Power Apps , які дозволяють громадянським розробникам писати код із використанням природної мови.

Інші новини

Найкраща ціна