+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Новий інтерфейс запитів Log Analytics

Новий інтерфейс запиту Log Analytics

Новий інтерфейс запиту – це новий потужний контекстний спосіб розпочати роботу з Log Analytics.

Зразки запитів – це чудовий спосіб розпочати роботу в журналі Log Analytics.

Попередньо створені запити, які забезпечують миттєве знайомство з ресурсом або проблемою, швидше починають використовувати Log Analytics і є зручним способом почати вивчати та застосовувати KQL.

Ми ретельно відібрали і підготували 250 зразків запитів, якими ви можете скористатися, відразу отримавши результати.

Кількість вибіркових запитів постійно збільшується, оскільки ми додаємо більше точно налаштованих прикладів.

Діалогове вікно «Зразок запиту»

Під час першого використання Log Analytics можна скористатися новим інтерфейсом діалогового вікна, який містить багато готових зразків запитів:

Кожен приклад запиту представлений карткою з короткою інформацією, щоб користувачі могли швидко переглядати запити і знаходити те, що їм потрібно.

Запит можна виконати безпосередньо з діалогового вікна або завантажити в редактор запитів для додаткового доопрацювання та коригування.

Контекстно-враховані запити

Новий зразок інтерфейсу запиту розроблено з урахуванням контексту.

Для кожної виділеної області система автоматично фільтрує зразки запитів і відображає лише запити, характерні для використовуваної області.

Наприклад, на зображенні вище показано екран "Журнали" екземпляра ключового сховища. Показані зразки запитів фільтруються за типом ресурсу — відображаються лише приклади, пов'язані з Key Vault.

Це стосується всіх областей Log Analytics.

Швидко знайдіть потрібні вам предмети

Зауважте, що новий інтерфейс запиту фільтрує запити лише відповідно до контексту. Ви можете в будь-який момент зняти фільтр і переглянути всі запити.

Групування

Новий інтерфейс запиту дає змогу вибрати спосіб упорядкування запитів. Щоб змінити спосіб групування запитів, клацніть розкривний список "Групувати за":

Фільтр

Також можна фільтрувати запити за наведеними вище значеннями, щоб обмежити обсяг видимих запитів і легко знайти те, що вам потрібно.

Поєднання групування і фільтрації

Можна одночасно використовувати функції фільтрації та групування. Це забезпечує додаткову гнучкість в упорядкуванні запитів.

Наприклад, якщо використовується група ресурсів із кількома ресурсами, можна відфільтрувати дані за певним типом ресурсів і впорядкувати отримані запити за темами.

Улюблений

До вподобань можна додати запит, який часто використовується.

Це дозволяє швидко отримати доступ до ряду запитів.

Бічній панелі

Вимкнення спливаючого вікна

Якщо ви професійно працюєте з KQL і вважаєте за краще перейти безпосередньо до редактора запитів, діалогове вікно можна відключити:

Повторне включення спливаючого вікна

Діалогове вікно запиту завжди можна відкрити за допомогою кнопки Зразок запитів у верхній панелі Log Analytics:

Інтерфейс запиту бічної панелі

Новий інтерфейс для роботи з запитами також доступний у вигляді бічної панелі.

Доступ до всіх функцій діалогового вікна можна отримати в області запитів у лівій частині екрана Log Analytics:

Можна навести курсор миші на ім'я запиту, щоб відобразити опис запиту і додаткові можливості:

Провідник запитів

Інтерфейс Query Explorer для збереження та спільного використання створених користувачем запитів поки що залишається незмінним.

У міру вдосконалення інтерфейсу запитів ми додамо можливості для збереження та обміну запитами в новому інтерфейсі, що дозволить користувачам ефективніше працювати з Log Analytics.

Інші новини

Найкраща ціна