Національна футбольна ліга та Adobe оголосили про розширене глобальне партнерство, яке поєднує ІІ, креативність та маркетинг
Національна футбольна ліга та Adobe оголосили про розширене глобальне партнерство, яке поєднує ІІ, креативність та маркетинг
Національна футбольна ліга та Adobe (Nasdaq: ADBE) оголосили про розширене глобальне партнерство, яке об'єднує ІІ, креативність та маркетинг для надання нового рівня досвіду вболівальників на базі ІІ. Напередодні драфту НФЛ 2025 року Adobe названо офіційним партнером НФЛ — партнерство, яке зміцнює зв'язок уболівальників з їхніми улюбленими гравцями та командами НФЛ за допомогою покращеного контенту та креативності на основі програм Adobe.
Adobe Experience Platform і додатки, включаючи Adobe Express і Adobe Firefly, дозволять NFL генерувати контент для фанатів і залучення в новому масштабі. стадіонним враженням і акціям, які їх найбільше цікавлять, створюючи ідеальну подорож фанатів.
Це партнерство є розвитком NFL Technology Innovation Hub, нової стратегічної ініціативи, яка інтегрує передові технології у всі аспекти футболу, включаючи взаємодію з фанатами. інновації в Adobe Firefly для масштабування відеоконтенту на міжнародному рівні.
"Все, що ми робимо, починається з фаната - і сьогоднішні фанати, особливо наступне покоління, хочуть взаємодіяти на своїх умовах, способами, які є глибоко особистими, виразними та унікальними для них", - сказав Тім Елліс, директор з маркетингу NFL. «Завдяки нашому розширеному партнерству з Adobe ми відкриваємо нові рівні креативності, зв'язку та налаштування, які дозволяють фанатам не лише почуватися ближче до гри, але й ставати творцями та оповідачами своїх власних подорожей до NFL».
"Ми не могли б бути більш схвильовані тим, що станемо офіційним партнером NFL і надамо найкращі технології Adobe вболівальникам NFL по всьому світу - як на стадіоні, так і за його межами", - сказала Рейчел Торнтон, старший віце-президент і директор з маркетингу Adobe Enterprise. «Водночас ми втілюємо в життя новий рівень досвіду вболівальників NFL, переслідуючи спільну мету — стимулювати залучення як через цифрові, так і фізичні подорожі, одночасно підвищуючи креативність уболівальників та створення контенту, як ніколи раніше».
Adobe та НФО співпрацюватимуть у рамках ініціатив у галузі маркетингових технологій, включаючи:
- Персоналізована взаємодія з фанатами: Поглиблення фандому NFL засноване на організації комунікацій на основі відомих інтересів та поведінки фанатів у цифрових точках дотику, таких як NFL.com, NFL App та NFL OnePass. Поєднання шляху фаната в екосистемі NFL створює максимальний досвід фанатів, безпосередньо надаючи фанатам потрібний їм контент. Adobe Experience Platform дозволяє лізі та всім 32 клубам масштабувати значну персоналізацію фанатів від початку до кінця за допомогою управління проектами, розробки аудиторії та кампаній, креативного виробництва, оптимізації продуктивності, локалізації та перекладу – на базі Adobe Journey Optimizer, Firefly, Customer Journey Anal.
- Фан-генерована розповідь : Фанати скоро отримають доступ до нових шаблонів на тему НФЛ у Adobe Express. Вперше вони зможуть робити ремікси та завантажувати чи ділитися ними на своїх каналах, щоб продемонструвати хвилювання за свої улюблені команди.
- Підвищений досвід заходів: заходи NFL пожвавлюють фандом за допомогою інтерактивних вражень у реальному часі, які доповнюються програмою NFL OnePass. Грунтуючись на цьому досвіді, фанати отримуватимуть персональний контент на NFL OnePass, що працює на основі технологій Adobe, адаптований під їх переваги. Фанати і творці контенту також можуть виражати свою пристрасть онлайн за допомогою шаблонів Adobe Express на тему NFL, створюючи унікальний контент для поширення в соціальних мережах і святкування свого фандому.
- Масштабування Live Content Correspondents (LCC) : більше 140 NFL LCC будуть використовувати продукти Adobe Creative Cloud, такі як Photoshop, Lightroom, Premiere Pro, а також Adobe Express для створення, редагування та масштабування всього контенту. LCC відповідають за збір контенту, який поширюється каналами бренду і який подобається фанатам, наприклад, відео та фотоконтент у реальному часі з кожної гри, ексклюзивний контент творців NFL та контент гравців «без шоломів».
- Дизайн «Моя справа, мої бутси» : щороку протягом призначеного тижня сезону гравці НФО можуть вибрати справу або організацію на свій вибір, щоб представити їх на парі індивідуально розроблених бутс, які вони носять на полі. Тепер Adobe співпрацюватиме з вибраними гравцями НФЛ, щоб використовувати продукти Adobe, такі як Firefly та Express, щоб стимулювати їхню креативність та спростити розробку індивідуальних бутсів, які допоможуть поширювати інформацію про їхні вибрані справи.
Уболівальники зможуть оцінити партнерство НФО та Adobe протягом сезону НФО 2025 року.