+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Microsoft спільно з Harvard Business Review Analytic Services провела опитування, щоб оцінити унікальну роль та важливість змішаної реальності на сучасних робочих місцях

Microsoft спільно з Harvard Business Review Analytic Services провела опитування, щоб оцінити унікальну роль і важливість змішаної реальності на сучасних робочих місцях

Microsoft спільно з Harvard Business Review Analytic Services провела опитування, щоб оцінити унікальну роль та важливість змішаної реальності на сучасних робочих місцях. В опитуванні взяли участь 394 керівники компаній, які мають понад 250 співробітників і працюють у різних галузях, включаючи виробництво, будівництво, роздрібну торгівлю, освіту та оборонну промисловість.

Опубліковано результати, які виявились дуже цікавими. Серед іншого ми з'ясували, що 87% респондентів нині вивчають, випробовують чи розгортають рішення на основі змішаної реальності у своїх виробничих процесах. Крім того, 68% вважають, що змішана реальність відіграватиме важливу роль у досягненні стратегічних цілей їхніх компаній протягом наступних 18 місяців.

Результати опитування показали кілька перспективних напрямків розвитку змішаної реальності. Одне — розширення можливостей працівників першої лінії, які становлять 80% робочої сили, але часто мають обмежений доступ до необхідної інформації через специфіку роботи на місцях. Ці люди зазвичай знаходяться на передньому краї будь-якого бізнес-процесу: стоять за касовими апаратами, обслуговують пацієнтів у клініках, виїжджають до клієнтів, працюють у фабричних цехах. Деякі комерційні клієнти Microsoft вже сьогодні надають своїм працівникам рішення на основі змішаної реальності, що дозволяють використовувати віддалену допомогу, планувати простір, отримувати доступ до контекстуальних даних оточення та робити багато іншого. Змішана реальність дозволяє цим людям працювати у звичайному режимі, займаючи руки комп'ютером під час звернення до неймовірно цінної контекстної інформації.

 

Інші новини

Найкраща ціна