Microsoft сформувала першу стабільну збірку браузера Edge для Linux
Microsoft сформувала першу стабільну збірку браузера Edge для Linux
Microsoft сформувала першу стабільну збірку браузера Edge для Linux. Репозиторій містить пакет "microsoft-edge-stable_95", доступний у форматах rpm та deb для Fedora, openSUSE, Ubuntu та Debian. У примітці до випуску збірки Linux тепер позначені як офіційні, але Linux ще не включений до числа підтримуваних платформ на головному сайті браузера, а дистрибутиви Linux продовжують пропонуватися для бета-версії та встановлення розробників.
Випуск заснований на двигуні Chromium 95. Edge for Linux підтримує всі стандартні функції, раніше доступні для Windows і macOS, включаючи підтримку підключення до облікового запису Microsoft, вибіркове очищення файлів cookie і видалення різних даних сеансів при закритті браузера, можливість прикріплення анотацій до сторінок, три режими блокування веб-трекерів і коду для відстеження відвідувачів, синхронізацію між пристроями, батьківський режим, систему захисту від шкідливої діяльності SmartScreen, вертикальні вкладки, групування вкладок, колекцій, інтерфейс для порівняння цін в інтернет-магазинах і режим «рідер». Експериментальний режим «Super Duper Secure» (edge://flags#enable-super-duper-secure-mode) також доступний в браузері, відключаючи JIT і активуючи апаратні механізми захисту CET (Controlflow-Enforcement Technology), ACG (Arbitrary Code Guard) і CFG (Control Flow Guard) для процесів, які обробляють веб-контент.
У 2018 році Microsoft почала розробку нової редакції браузера Edge, переведеного на движок Chromium і розробленого як кросплатформний продукт. В процесі роботи над новим браузером Microsoft приєдналася до спільноти, що розробляє Chromium, і стала повертати в проект поліпшення і виправлення, створені для Edge. Наприклад, Chromium отримав удосконалення, пов'язані з технологіями для людей з обмеженими можливостями, управління з сенсорних екранів, підтримку архітектури ARM64, поліпшену зручність прокрутки, обробку мультимедійних даних. Оптимізація і доопрацювання бекенда D3D11 для ANGLE, шару для трансляції викликів OpenGL ES на OpenGL, Direct3D 9/11, Desktop GL і Vulkan. Відкритий код движка WebGL, розробленого в Microsoft .