Microsoft розробила TextWorld, інструмент для створення текстових ігор
Microsoft розробила TextWorld, інструмент для створення текстових ігор
Лабораторія Microsoft в Монреалі представила платформу TextWorld, здатну генерувати текстові ігри, а також запускати старі, класичні проекти цього жанру. Платформа дозволяє реалізувати навчання з підкріпленням для нейромереж, що спеціалізуються на розуміння мови, пошуку можливостей, запам'ятовуванні та плануванні.
Двокомпонентна структура TextWorld
Інструмент включає в себе дві підсистеми. Генератор відповідає за створення оточення, приймаючи в якості параметрів кількість кімнат, об'єктів, тривалість гри та умови перемоги. Він створює вихідний код на мову Inform 7. Друга підсистема — ігровий движок, який перевіряє коректність генерації, використовуючи прості алгоритми.
Розробники зазначають, що TextWorld пов'язує дві перспективні технології — навчання з підкріпленням та обробку природної мови. Натренована в рамках платформи нейромережа повинна не тільки сприймати і інтерпретувати звичайну мову, але й самостійно генерувати фрази. Зазвичай навчання з підкріпленням покладається на спостереження і реакцію. Новий інструмент надав можливість більш складних взаємодій. Microsoft розповсюджує вихідний код платформи на відкритій основі.
У текстових іграх замість графіки використовується опис навколишнього світу, об'єктів, взаємодій. Гравець керує своїми діями через текстові команди. Як правило, такі ігри є головоломками, що заохочують експерименти з оточенням — цей аспект також задіяний у TextWorld для навчання ІІ пошуку рішень різних завдань.