Microsoft розробила інтерактивне дзеркало, яке дає поради щодо вибору одягу, знімає портрети, а також створює унікальні пропозиції щодо покупок.
Microsoft розробила інтерактивне дзеркало, яке дає поради щодо вибору одягу, знімає портрети, а також створює унікальні пропозиції щодо покупок
У рамках партнерства Microsoft та H&M було розроблено інтерактивне дзеркало, яке дає поради щодо вибору одягу, знімає портрети відвідувачів магазину, а також створює унікальні пропозиції щодо покупок. Все це можливо завдяки алгоритмам розпізнавання мови та осіб, які працюють на потужностях хмари Microsoft Azure. Дзеркало встановлено на другому поверсі флагманського H&M на Таймс Сквер у Нью-Йорку.
Коли відвідувач потрапляє у поле зору камери, дзеркало вітається та пропонує зробити фото, або дати пораду щодо вибору стилю. У першому випадку робиться кілька знімків, стилізованих під обкладинку модного журналу. Покупець вирішує, на якому зупинитися, та сканує QR-код, щоб отримати фотографію на свій пристрій і потім поділитись їй у соціальних мережах. Якщо попросити «розумне» дзеркало дати пораду щодо вибору стилю, то воно постарається підібрати найбільш відповідні моделі одягу, а також згенерує код на знижку або спеціальну пропозицію.
«Це інтерактивне дзеркало покликане стати прикладом одного з потенційно нових застосувань для голосових асистентів, а також надихати на пошук нових креативних та сучасних способів взаємодії з клієнтом», – сказав директор з розвитку бізнесу Microsoft Лінда Піммесхофер Лінда Піммесхофер .