+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Microsoft представила оновлені API-інтерфейси DirectX 12

Microsoft представила оновлені API-інтерфейси DirectX 12

Microsoft в рамках програми раннього доступу Windows Insider preview представила оновлені API-інтерфейси DirectX 12 і докладно розповіла про нововведення. Ці можливості з'являться в релізі наступного року і включають три основні функції.

Перша можливість стосується трасування променів. У DirectX 12 вона була спочатку, проте тепер її розширили. Зокрема, були додані додаткові шейдери до об'єкта трасування променів PSO (об'єкт стану конвеєра). Це дозволяє підвищити ефективність роботи.

Далі слід згадати про технологію адаптивних алгоритмів ExecuteIndirect. Згідно з описом, ця можливість дозволяє визначати кількість променів на часовій шкалі виконання GPU. Зрештою, з'явилася можливість використовувати полегшений варіант трасування.

Попрацювала компанія і з геометрією. В API DirectX 12 Microsoft додала підтримку шейдерів сітки (Mesh Shaders). Ця функція називається DirectX Sampler. Вона дозволяє визначати, які текстури найчастіше доступні і повинні залишатися в пам'яті. В результаті у відеопам'яті зберігаються лише ті дані, які потрібні тут і зараз.

Таким чином, нововведення дасть змогу позбутися докучливих тривалих завантажень віртуальних світів. Це так звана технологія потокової передачі текстури.

Інші новини

Найкраща ціна