+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Mercedes-Benz оголосив про інтеграцію ChatGPT через Azure OpenAI Service, щоб змінити in-car experience

Mercedes-Benz оголосив про інтеграцію ChatGPT через Azure OpenAI Service, щоб змінити in-car experience

Azure OpenAI дозволяє компаніям використовувати можливості передових моделей штучного інтелекту (GPT-4, GPT-3.5 Open AI та інші) у поєднанні з корпоративними можливостями Azure та інфраструктурою, оптимізованою для штучного інтелекту, для виконання незвичайних завдань.

Mercedes-Benz оголосив про інтеграцію ChatGPT через службу Azure OpenAI, щоб змінити досвід роботи в автомобілі для водіїв. Починаючи з 16 червня водії у Сполучених Штатах можуть взяти участь у бета-програмі, яка робить функцію голосового помічника MBUX «Привіт, Мерседес» ще більш інтуїтивно зрозумілою та розмовною. Розширені можливості включають:

  • Покращені голосові команди та взаємодія: ChatGPT забезпечує більш динамічні розмови, дозволяючи клієнтам користуватися голосовим помічником, який не тільки розуміє голосові команди, але й бере участь у інтерактивних розмовах.
  • Розширені можливості завдань: чи потрібна користувачам інформація про пункт призначення, рецепт чи відповіді на складні питання, розширений голосовий помічник надасть вичерпні відповіді, дозволяючи водіям тримати руки на кермі і дивитися на дорогу.
  • Контекстні додаткові питання. На відміну від стандартних голосових помічників, яким часто потрібні певні команди, ChatGPT чудово справляється з додатковими питаннями та підтримує розуміння контексту. Водії можуть ставити складні питання чи брати участь у багатооборотних розмовах, отримуючи докладні та актуальні відповіді від голосового помічника.
  • Інтеграція зі сторонніми сервісами Mercedes-Benz вивчає екосистему плагінів ChatGPT, яка відкриє можливості для інтеграції з різними сторонніми сервісами. Це може дозволити водіям виконувати такі завдання, як бронювання столиків у ресторанах, бронювання квитків у кіно та багато іншого, використовуючи природні мовні команди, що ще більше підвищить зручність та продуктивність у дорозі.

Завдяки тримісячній бета-програмі, клієнти Mercedes-Benz можуть стати першими користувачами цієї інноваційної технології. На основі результатів бета-програми та відгуків клієнтів, Mercedes-Benz розгляне можливість подальшої інтеграції цієї технології в майбутні версії свого голосового помічника MBUX, зберігаючи при цьому найвищі стандарти конфіденційності клієнтів у дорозі та за її межами.

Разом з Microsoft Mercedes-Benz прокладає шлях до більш підключеного, інтелектуального та персоналізованого водіння та прискорює автомобільну промисловість за допомогою ІІ.

Якщо ви пропустили це, на конференції Microsoft Build оголосили про оновлення служби Azure OpenAI, які допоможуть вам легше і відповідальніше розгортати можливості генеративного штучного інтелекту на базі Azure.

  • Використовуйте власні дані (загальна доступна попередня версія стане доступна пізніше цього місяця), що дозволить вам створювати більш індивідуальні та адаптовані інтерфейси на основі даних організації.
  • Додайте плагіни , щоб спростити інтеграцію зовнішніх джерел даних з API.
  • Зарезервуйте пропускну здатність надання (зазвичай доступну з обмеженим доступом пізніше цього місяця), щоб отримати контроль над конфігурацією та продуктивністю великих мовних моделей OpenAI у масштабі.
  • Створюйте більш безпечні онлайн-середовища та спільноти за допомогою Azure AI Content Safety — нової служби Azure AI, інтегрованої в Azure OpenAI Service та потік підказок Машинного навчання Azure, що допомагає виявляти та видаляти контент із підказок та генерації, які не відповідають стандартам керування контентом.

Інші новини