Дослідження Microsoft Work Trend Index показало, що пандемія стала складним періодом для багатьох працівників.
Дослідження Microsoft Work Trend Index показало, що пандемія стала складним періодом для багатьох співробітників.
Дослідження Індексу робочих тенденцій Microsoft показало, що останні півтора року були складним періодом для багатьох співробітників. Згідно зі звітом, кількість повідомлень, відправлених в чатах, зросла на 45% в тиждень на одного користувача в порівнянні з минулим роком. З початку пандемії користувачі проводили вдвічі більше часу на зустрічах, а 62% дзвінків та онлайн-зустрічей є незапланованими або проводяться спонтанно.
Згідно з дослідженням, більше половини (54%) співробітників відчувають себе перевантаженими роботою, а також вважають, що компанія не турбується про свій баланс між роботою і особистим життям . Крім того, дані звіту показують, що близько половини співробітників замислюються про кардинальні кар'єрні зміни в наступаючому році – це на 20% більше, ніж рік тому.
За останні 18 місяців багато людей пережили підвищений стрес через пандемію. Турбота про здоров'я близьких людей. Перемикайтеся між роботою, домашнім навчанням і доглядом за дітьми. Почуття ізоляції та самотності... Робота була ще одним викликом: більше половини опитаних співробітників (54%) повідомили, що відчувають себе перевантаженими роботою. Зустрічей і листування за допомогою електронної пошти і месенджерів стало набагато більше, так як дистанційні і гібридні моделі роботи стали нормою.
Керівники та інші особи, які приймають рішення, працюють набагато краще. З них 61% сказали, що у них «все добре» — на 23 процентних пункти більше, ніж у працівників без адміністративних повноважень. Згідно з дослідженням, це можна пояснити багатьма факторами. Зокрема, вищий управлінський персонал має кращу професійну підтримку та триваліші відпустки.
Тепер, коли в багатьох частинах світу літній сезон, керівники можуть зробити кілька простих речей, щоб допомогти членам команди відновити сили і повернутися до роботи.
- Розставте пріоритети в робочих перервах. Не тільки заохочуйте співробітників брати відгули, а й дайте їм зрозуміти, що це можливість по-справжньому відволіктися від роботи. Подайте особистий приклад: візьміть вихідний і дайте команді зрозуміти, що в цей день ви будете недоступні. Збираючись провести відпустку вдома, не бійтеся поділитися цим планом з колегами і повністю відключитися від роботи, як під час пляжного відпочинку на Сейшелах. Це дасть вашій команді зелене світло на те ж саме.
- Подумайте у вільний час про свій стиль керівництва.Очевидно, що люди відчувають велику напругу. Менеджери, які надають пріоритет ставленню, а не продуктивності працівників, будуть у вигідному становищі, коли вони перейдуть на гібридну модель роботи. Цей перехід до емпатійного лідерства може бути новим для керівників вищої ланки. Він запускається простими конкретними діями. Наприклад, кожну розмову зі співробітником можна починати з питання про те, як у нього справи. А ще краще, чи вдасться йому зберегти баланс між роботою і особистим життям. При цьому вирішальну роль відіграє активна участь в обговоренні. Спритність важлива як ніколи. Якщо дати колективу можливість організувати нелінійний робочий день з перервами на вигул домашніх тварин, догляд за дітьми і фітнес, це допоможе співробітникам повернути відчуття рівноваги.
- Подвоїте свої навчальні зусилля. Якщо літо - це затишшя у вашій галузі, це чудовий привід заохотити співробітників максимально використовувати доступні матеріали для навчання та розробки. Розкажіть своїй команді про курси, які ви вважаєте корисними, особливо якщо вони покращують навички, які допомагають підтримувати та підтримувати психологічне благополуччя. Наприклад, чудовий контент можна знайти на YouTube-каналі LinkedIn Learning.
- Забезпечте співробітників інформацією. Такі інструменти, як Microsoft 365 і Viva, дозволяють залишатися на зв'язку і надавати аналітику, яка допоможе вам відключитися від роботи і зосередитися на здоров'ї, здоров'ї та особистих справах. У літні місяці, коли дні особливо довгі, нагадуйте співробітникам скористатися такими інструментами – а потім гуляйте на свіжому повітрі!
- Відкрито і чітко говоримо про повернення в офіс.
Жодна компанія не має рецепту ідеального простору для роботи над гібридною моделлю. Вам потрібно не тільки переконатися, що співробітники в курсі рішень вищого керівництва і вашої управлінської команди, але і вам потрібно повідомити, як саме приймаються такі рішення, щоб було зрозуміло, що компанія прислухається до потреб персоналу. Це питання зацікавить кожного співробітника цього літа, а відкриті прозорі комунікації стануть потужним засобом усунення приводу для занепокоєння.