+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

GfK повідомила про запуск Attribution+, рішення на базі штучного інтелекту для аналізу інформації про купівельну поведінку

GfK повідомила про запуск Attribution+, рішення на базі штучного інтелекту для аналізу інформації про купівельну поведінку

GfK повідомила про запуск Attribution+, рішення на базі штучного інтелекту, за допомогою якого ритейлери зможуть збагатити дані карт лояльності недоступною раніше інформацією про купівельну поведінку. Інструмент (Attribution+) використовує дані Споживчої панелі GfK для побудови алгоритмів передбачення купівельної поведінки та соціально-демографічних характеристик власника карток лояльності мережі. Attribution+ це спільна розробка GfK та SO1.

Як зазначили в GfK, часто поза увагою рітейлерів залишаються такі значущі соціально-демографічні характеристики, як вік, дохід чи розмір домогосподарства – навіть коли йдеться про покупців, які беруть участь у програмах лояльності. Але що важливіше, у рітейлерів немає інформації про покупки, що здійснюються у конкурентів. Замість оцінки нереалізованого потенціалу окремих покупців рітейлер спостерігає за поточною купівельною поведінкою лише у своїх магазинах. Attribution+ допомагає рітейлерам заповнити цю прогалину у знаннях, визначити поведінкові та соціально-демографічні характеристики купівельної аудиторії. Цю роботу виконують технології штучного інтелекту на основі даних Панелі домогосподарств GfK.

Згідно з заявою розробника, рішення Attribution+ за допомогою технології машинного навчання SO1 використовує дані споживчої панелі GfK для збагачення CRM ритейлера недостатньою інформацією про покупця. Знаючи які ознаки характерні для певного купівельного поведінки, штучний інтелект може передбачити портрет покупця без необхідності ділитися персональною інформацією про власників карток лояльності для прямого зіставлення з вибіркою Споживчої панелі GfK. Представлене рішення GfK і SO1 спирається на загальну картину ринку, але при цьому оминає головне обмеження, властиве картам лояльності - неможливість подивитися, у яких конкурентів споживачі роблять покупки. З точки зору оптимізації промопропозицій це поки що «недоторкана територія».

За даними на вересень 2019 року Attribution+ поширюється виключно через GfK у вигляді локального програмного забезпечення, безкоштовна тестова версія дає доступ до двох соціально-демографічних атрибутів. Програма вже доступна в Німеччині, Польщі і Нідерландах, а найближчим часом з'явиться і в інших країнах, де є панель споживачів GfK.

Інші новини

Найкраща ціна