+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Дві нові функції безпеки в G Suite. Віддалене блокування Android-пристроїв співробітників та віддалена зміна пароля

Дві нові функції безпеки в G Suite. Віддалене блокування Android-пристроїв співробітників та віддалена зміна пароля

Google анонсувала дві нові функції безпеки в G Suite, що дозволяють ІТ-адміністраторам віддалено скидати паролі в корпоративних Android-пристроях, а також блокувати девайси в разі їх втрати або крадіжки.

Люди нерідко забувають корпоративні паролі, особливо якщо в організації діють суворі правила безпеки, які потребують встановлення складних кодів для доступу. Тепер, якщо забудькуватий співробітник не згадає пароль, адміністратор G Suite може відправити команду на скидання пароля та його заміну. Якщо пристрій загубиться через розсіяність або внаслідок крадіжки, адміністратор повністю заблокує гаджет, а після того, як пристрій знайдеться, його можна буде відновити.

Отже, нові функції дозволять захистити дані на корпоративних пристроях, не вдаючись до повного стирання, як це було передбачено в G Suite раніше.

Щоправда, додаткові можливості будуть доступні не всім компаніям, які користуються G Suite, а лише передплатникам версій G Suite Business або Enterprise, які включили розширений режим керування мобільними пристроями в консолі адміністратора Google Admin.

У Google пообіцяли запустити нові функції найближчими днями.

Зловмисники щороку викрадають тисячі мобільних пристроїв, що ставить під удар компанії, оскільки у сучасному корпоративному світі співробітники користуються службовими смартфонами не лише в офісі, а й за його межами. До того ж багато людей не мають окремих пристроїв для роботи, а використовують у службових цілях свої персональні апарати.

У таких умовах компаніям дуже важливо забезпечити безпеку корпоративних даних, враховуючи серйозність наслідків витоків. Згідно з дослідженням IBM, середня шкода від витоку інформації становить $3,86 млн, а за масштабних інцидентів втрати можуть досягати $350 млн.

Склад Google Apps Premier Edition

Google Apps – це рішення для організації електронної пошти, системи спільних календарів, спільної роботи з документами, засобів обміну та оприлюднення інформації, а також можливостей для організації мобільного доступу.

Офісні додатки – редагування документів, обмін повідомленнями електронної пошти, а також миттєвими повідомленнями, обмін інформацією всередині компанії – сьогодні це одні з найчастіших і найважливіших операцій, які здійснюють співробітники компанії. Тому важко переоцінити важливість зручного та функціонального інструменту для здійснення цих операцій.

Google Apps – це набір сервісів, що дозволяють спільне зберігання та редагування офісних документів, що надає зручну та функціональну корпоративну пошту, а також обмін короткими текстовими повідомленнями та голосовий зв'язок. Шість основних сервісів забезпечують повний спектр можливостей для користувача:

Google Gmail

Поштова скринька може вмістити величезні обсяги листів, що суттєво зведе до мінімуму необхідність видалити електронну пошту. Крім того, в ньому є потужні функції пошуку Google, а також миттєвий обмін повідомленнями, що дозволяє спілкуватися співробітникам в режимі реального часу. Корпоративна пошта Google є простою у використанні, що не позначається на її функціональності. Завдяки функції Gmail Labs пошту можна також використовувати в автономному режимі.

Google Calendar

Google Calendar надає простий спосіб обміну записами про заходи та зустрічі з іншими користувачами. Google Calendar дозволяє користувачеві публікувати календарі з інформацією про корпоративні заходи, наради, порядок денний, на який зможе підписатися кожен або той, хто отримає від користувача таке право. За допомогою календаря Google можна переглядати календарі співробітників та колег з єдиного вікна, що суттєво спрощує планування подій.

Google Docs

Google Docs призначений для роботи з текстом, електронними таблицями та презентаціями. Цей сервіс дозволяє організувати спільну роботу з документами з можливістю редагування кількома користувачами. Google Docs дозволяє дуже просто не лише створювати, а й зберігати файли на власному комп'ютері. Щоб розпочати роботу зі збереженим на комп'ютері файлом, потрібно просто завантажити його до Google Docs. Документи можна зберігати у вигляді файлів HTML, документів Word, електронних таблиць Excel і навіть файлів PDF.

Google Sites

Google Sites - веб-додаток, який дозволяє легко створити веб-сайт, за допомогою його користувачі можуть швидко зібрати різну інформацію, включаючи відеоролики, календарі, презентації, текст, і легко надати доступ на перегляд або зміну цієї інформації групі користувачів , всім користувачам організації чи всьому світу. Google Sites дозволяє впроваджувати вміст із різних джерел - текстові документи, електронні таблиці та презентації Google Docs, ролики YouTube, слайдшоу Picasa, гаджети iGoogle – на будь-яку сторінку та завантажувати вкладення у вигляді файлів.

Google Video

Передача відео робить важливі комунікації такі, як внутрішні тренінги та корпоративні збори більш особистими, цікавими та ефективними. Співробітники можуть безпечно обмінюватися відео з окремими співробітниками чи іншими компаніями. Не доведеться пересилати відео електронною поштою, зберігати відео на комп'ютері або просити ІТ-відділ про окреме рішення для зберігання відео.

Google Talk

Співробітники можуть обмінюватися відео миттєво, перегляд і анотування не вимагає ніякого спеціального програмного забезпечення, тільки стандартний браузер GoogleTalk дозволяє спілкуватися більш ефективно, використовуючи текстовий чат, відеочат і аудіо чат. За допомогою його можна побачити присутність співробітників та відповідати на електронну пошту через чат, що дозволяє по-справжньому спілкуватися в реальному часі та підвищення продуктивності. Google Talk дозволяє безкоштовно дзвонити та надсилати миттєві повідомлення.

Інші новини

Найкраща ціна