Directum представила Directum Bot – рішення, яке за допомогою чат-боту забезпечує доступ співробітників до корпоративних сервісів
Directum представила Directum Bot – рішення, яке за допомогою чат-бота забезпечує доступ співробітників до корпоративних сервісів
Directum представила Directum Bot - нове рішення, яке за допомогою чат-бота забезпечує доступ співробітників до корпоративних сервісів. Чат-бот працює в мобільному додатку Viber за налагодженими бізнес-процесами.
У корпоративних системах працюють далеко не всі співробітники компанії. Тим не менш, вони також беруть участь у процесах: знайомляться з документами, виконують доручення, оформлюють заяви. З Directum Bot робоча інформація доступна кожному. Прямо із програми Viber співробітники користуються сервісами компанії та надсилають запити у внутрішні служби.
Рішення дозволяє автоматизувати різні бізнес-процеси компанії, наприклад виконання доручень, оформлення заявок на ремонт. До поточної версії рішення входять два демонстраційних сценарію, які часто зустрічаються на практиці.
Рішення включає чат-бот у Viber, сервіси інтеграції та обміну, компоненти Directum для розробки та налаштування бізнес-процесів.
Чат-бот взаємодіє із системою Directum за допомогою сервісів інтеграції та обміну.
Directum Bot забезпечує: залучення до цифрової взаємодії співробітників без доступу до інформаційних систем або ПК; зниження витрат на підключення до інформаційних систем. Щоб працювати з рішенням, користувач достатньо встановити месенджер на мобільному пристрої і авторизуватися в чаті Directum Bot; швидке підключення користувачів до рішення. Месенджер простий у використанні та завжди під рукою. Для роботи потрібен лише доступ до Інтернету; легку автоматизацію бізнес-процесів компанії через чат-бот.
«Сьогодні компанії вже не сумніваються у необхідності впровадження СЕД та автоматизації своїх бізнес-процесів. Новим рівнем автоматизації для них стає – переведення процесів у повністю електронний вигляд на всіх етапах із залученням до нової цифрової взаємодії раніше неавтоматизованих співробітників. Рішення Directum Bot стає не лише інструментом розвитку корпоративних сервісів, а й дозволяє оптимізувати бізнес-процеси за межами ECM, залучаючи до них нових учасників ділового процесу».