+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Чистий прибуток Microsoft у III кв. 2018 р. склала $7,42 млрд, показавши річне зростання на 35%.

Прибуток Microsoft перевершив прогнози на 85%

Чистий прибуток Microsoft в останньому кварталі склав $7,42 млрд, показавши річне зростання на 35%. Сума виявилася на 85% більшою за те, що передбачали аналітики. Причина зростання — попит на хмарні сервіси Azure, надходження яких зросли на 93%.

Підсумки кварталу

Виручка компанії Microsoft за підсумками III кв. 2018 р., що завершився 31 березня, склала $26,8 млрд, що на 16% більше за аналогічний показник за попередній рік. При цьому чистий прибуток досяг $7,42 млрд, продемонструвавши річне зростання на 35%. Чистий прибуток на 85% перевершив результат, який прогнозували аналітики, опитані виданням Bloomberg.

На кожну акцію компанії припало $0,95, що на 36% більше за аналогічний показник за попередній рік. За підсумками кварталу Microsoft повернула акціонерам $6,3 млрд у формі дивідендів та зворотного викупу акцій — це на 37% більше, ніж рік тому.

Після оголошення результатів кварталу курс акцій Microsoft особливо не змінився, але після того, як компанія дала позитивний прогноз на фінансовий 2019 р. на зустрічі з аналітиками, її папери зросли на 4%.

Причини зростання

Bloomberg зазначає, що перевершити очікування аналітиків Microsoft вдалося завдяки високому попиту на хмарні обчислення з боку корпоративних замовників та розширенню функціональності у цьому сегменті. «Microsoft осідлала хвилю попиту на свої хмарні сервіси Azure, які дозволяють клієнтам запускати та розміщувати програми у дата-центрах компанії», — пише видання.

За підсумками кварталу виручка від Azure показала річне зростання на 93%, і подібна вибухова динаміка спостерігається в цьому сегменті на Протягом уже понад 10 кварталів, пише Bloomberg. Нагадаємо, у IV кв. 2017 р. річне зростання Azure склало 97%. Загальна виручка Microsoft від хмар зараз становить $20 млрд на рік, і, згідно з прогнозами опитаних Bloomberg аналітиків, наступного року цей показник має подвоїтися.

Виручка за сегментами

У підрозділі Productivity and Business Processes за підсумками кварталу виручка зросла на 17%, досягнувши $9 млрд. При цьому виручка від комерційних продуктів та хмарних сервісів Office показала річне зростання на 14%. Драйвером зростання в цьому сегменті став Office 365, продаж якого зріс на 42%. Споживчі продукти та хмарні послуги Office принесли компанії на 12% більше виручки, ніж минулого року. Кількість споживчих передплат на Office 365 досягла 30,6 млн.

Інші новини

Найкраща ціна