+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Аналітики Gartner представили 10 прогнозів у галузі інформаційних технологій на 2019 та наступні роки

Аналітики Gartner представили 10 передбачень у галузі інформаційних технологій на 2019 та наступні роки

На конференції Gartner/ITxpo 2018 в Орландо, штат Флорида (США) аналітики Gartner представили 10 передбачень в галузі інформаційних технологій на 2019 та наступні роки. У дослідницькій доповіді знайшли відображення нові технології, які здатні змінити існуючі бізнес-моделі та призвести до створення нових. Завдання керівників ІТ-компаній полягає в тому, щоб визначити необхідність перетворень з погляду своїх клієнтів та підтримати нові цифрові бізнес-моделі.

1. До 2020 року 80% проектів, які передбачають впровадження технологій штучного інтелекту, розроблятимуться декількома талановитими співробітниками і не будуть активно використовуватися всередині компанії.

Хоча ІІ може будь-якої миті надати інформацію в реальному часі на будь-якому етапі проекту і тим самим покращити продуктивність компанії, більшість організацій вважають за краще залишатися на стартових позиціях. Щоб забезпечити прорив ІІ-проектів, керівникам доведеться взяти на себе відповідальність та підтримати їх, позначивши, наскільки вони необхідні для розвитку бізнесу, йдеться у звіті Gartner.

2. До 2023 року кількість зниклих людей скоротиться на 80% порівняно з 2018 роком завдяки технології розпізнавання осіб.

Уже в 2018 році технології розпізнавання осіб почали активно використовуватись у різних галузях – наприклад, на міжнародних рейсах в аеропортах США. Лише кілька секунд перевірки, і особистість людини підтверджена. Gartner вважає, що ця технологія незабаром знайде собі застосування і в сфері боротьби з браконьєрством, дозволяючи відшукувати тварин, що зникли. яких під загрозою вимирання, наприклад, незаконно вивезених слонів, носорогів і левів. Крім того, подібна технологія може використовуватися для аналізу транспортних контейнерів та упаковок, які можуть бути пошкоджені під час доставки.

3. До 2023 року частота звернень до відділень невідкладної допомоги США зменшиться на 20 млн завдяки віртуальному догляду за пацієнтами з хронічними захворюваннями.

Хронічним вважається захворювання, яке триває понад 3 місяці. Хронічними захворюваннями страждає понад 40% населення розвинених країн, а загалом на них припадає 75% витрат на охорону здоров'я. Поява віртуальних помічників на основі штучного інтелекту допоможе змінити цю ситуацію.

4. До 2023 року 25% організацій вимагатимуть від співробітників підписати відмову від кіберзалякування, але 70% цих ініціатив зазнають невдачу.

У Gartner вважають, що до 2019 року частка судових процесів, пов'язаних із утисками на робочому місці, збільшиться на 44% порівняно з 2017 роком. Більше уваги приділятиметься тому, як співробітники використовують соціальні мережі в робочому контексті, а також використанню ІІ та машинного навчання для моніторингу кіберзалякування на внутрішніх форумах співробітників. Керівники повинні бути готові припинити такі кіберзалякування, щоб забезпечити безпечне та комфортне робоче середовище.

5. Протягом 2022 року 75% організацій, які ведуть політику забезпечення соціокультурного різноманіття та врахування індивідуальних особливостей персоналу, забезпечать собі фінансову перевагу.

Gartner прогнозує, що у 2019 році понад 75% великих підприємств поставлять собі за мету забезпечити соціокультурне різноманіття співробітників за 2020–2022 роки. До 2020 року 10% великих підприємств вже матимуть стратегії для внесення неочевидних аспектів різноманітності (наприклад, стилів та видів мислення).

6. До 2021 року 75% публічних компаній, які використовують блокчейн-технології, постраждають через закон про захист конфіденційних даних, оскільки майже у всіх блокчейн-системах так чи інакше використовуються персональні дані.

Gartner зазначає, що до кінця 2021 року буде подано понад мільярд скарг на недотримання закону про конфіденційність даних, а до 2022 року понад 75% компаній, пов'язаних з комерцією або технологіями, почнуть змінювати внутрішні правила конфіденційності, щоб вони відповідали загальному регламенту. захист персональних даних.

7. До 2023 року регламент про захист персональних даних значно скоротить дохід від онлайн-бізнесу.

Нові положення про захист конфіденційних даних значно зменшать застосування «cookies», що позначиться на доходах від персоналізованої реклами. Gartner передбачає, що до кінця 2019 року прибуток від реклами п'яти найбільших компаній з маркетингу у сфері комерції впаде на 10%.

8. До 2022 року швидкий розвиток цифрових технологій допоможе перетворити інформаційні можливості на матеріальну продукцію завдяки хмарній економіці.

«Розумні» машини - майбутнє будь-якого виробництва, а «розумні» та взаємопов'язані продукти та платформи, здатні перетворити інформаційні можливості на нові сервіси та відповідний дохід – майбутнє сфери послуг. Якщо виробники збираються зберегти валовий прибуток, необхідний для подальшого розвитку бізнесу, їм доведеться відмовитися від транзакційних доходів та створити новий бізнес-модель.

9. У 2022 році компанії, які виконують функцію консультантів та помічників цифрових гігантів, захоплять 40% світового ринку в кожній галузі.

Gartner передбачає, що до 2022 року на ринку інформаційних технологій залишиться ще менше фірм, ніж у 2018 році, а вже існуюча тенденція до об'єднання компаній та співробітництва вказує, в якому напрямку розвивається ринок. Середня кількість партнерів будь-якого підприємства зростає і зростатиме – у середньому від 78 компаній-партнерів до 143 до 2020 року. Ця тенденція обумовлена ​​тим, що лідери цифрових технологій прагнуть зберегти перевагу та розширити ринок. Gartner також вважає, що чималу роль у такому розвитку відіграють Інтернет речей і аналітика, і прогнозує високі темпи зростання ринку у 2019 році.

10. Через 2021 рік скандали у соціальних мережах та кібератаки негативно вплинуть на довіру споживачів.

Як і багато інших аналітичних фірм, у тому числі Forrester, що створила систему Zero Trust Security, Gartner прогнозує масові кібератаки та витік конфіденційних даних, що призведе до скандалів у соцмережах. Застарілі підходи до безпеки не можуть захистити компанії, а численні проломи у захисті, який не здатний прикрити всі можливі вразливі точки, дозволяють хакерам істотно впливати на події ринку.

 

Інші новини

Найкраща ціна