+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Активність кібер-злочинців та різноманітні шахрайські схеми продовжують збільшуватися у масштабах та розвиватися у всьому світі.

За даними опублікованого Experian у січні 2018 р. звіту Global Fraud and Identity Report (Звіт про розвиток шахрайства та крадіжки персональних даних у світі), активність злочинців та різноманітні шахрайські схеми продовжують збільшуватись у масштабах та розвиватися по всьому світу. Більшість організацій, опитаних у рамках дослідження (понад 72%), назвали шахрайство серйозним приводом для занепокоєння. 6 із 10 компаній зазначають, що у 2017 році збитки від кібершахрайства порівняно з 2016 роком не знизилися, а у багатьох навіть зросли.

Як показало дослідження, здатність компаній правильно ідентифікувати клієнтів є одним із найважливіших факторів у протистоянні шахраям. При цьому за наявності підозри в шахрайстві більшість організацій вважають за краще перестрахуватися і відмовити клієнту в наданні послуги, тим самим ускладнюючи процес роблячи його менш клієнтоорієнтованим. Більше 70% опитаних усвідомлюють, що, вживаючи зайвих запобіжних заходів, вони часто блокують звичайні транзакції. Це, у свою чергу, спричиняє не лише скорочення обсягів та кількості продажів, а й зниження лояльності та довічної цінності клієнта.

Керівники компаній підтверджують, що можливість більш точної ідентифікації клієнтів дозволила б їм не відхиляти сумлінні транзакції та значно підвищити виторг. Крім того, на думку 84% організацій необхідність заходів щодо мінімізації ризиків суттєво знизилася б за точної ідентифікації клієнтів.

У міру переходу взаємодії організацій з клієнтами у цифрове поле вони все більше усвідомлюють важливість довіри та необхідність застосування сучасних технологій для створення атмосфери відкритості.

Як показують результати дослідження, клієнти хочуть бути впізнаними, але при цьому очікують від банків та інтернет-магазинів захисту своїх даних та забезпечення безпеки транзакцій. 7 із 10 клієнтів хочуть, щоб при інтернет-транзакціях використовувалися протоколи, що забезпечують безпеку даних – це надає їм упевненості під час здійснення операцій. Але це не означає, що клієнтам подобається, коли для забезпечення безпеки створюються складності та незручності. Найбільш ефективні стратегії запобігання шахрайству та захисту персональних даних забезпечують безпеку, не ускладнюючи процес обслуговування.

Злочинність постійно розвивається, зловмисники стають дедалі винахідливішими. Для надійного виявлення шахрайства необхідні множинні стратегії, включаючи якіснішу ідентифікацію клієнтів. Коротше кажучи, що точніше ви встановлюєте особистість клієнтів, то швидше і легше розпізнаєте шахрайство.

У рамках дослідження Experian опитав понад 5 500 користувачів та 500 керівників компаній, які ведуть діяльність на 11 ринках по всьому світу. Нижче наведено деякі результати цього опитування.

84% компаній могли б знизити ризик шахрайства, якби вміли правильно ідентифікувати своїх клієнтів, при цьому кожен четвертий респондент відмовлявся від угоди, якщо створення нового облікового запису вимагало надання надто великого обсягу інформації. 35% користувачів здійснювали б більше операцій через інтернет, якщо кількість та складність перевірок для забезпечення безпеки було б знижено. Всього 40% компаній "цілком впевнені" у своїй здатності точно і своєчасно виявляти шахраїв. 52% організацій, як і раніше, використовують паролі для ідентифікації клієнтів та захисту інформації. 75% підприємців висловили зацікавленість у більш сучасних заходах безпеки, що сприяють підвищенню задоволеності клієнта.

У звіті Experian також проаналізовано ставлення до запобігання шахрайству в різних країнах. У різних регіонах по-різному ставляться до додаткових заходів безпеки, які не перешкоджають обслуговувати клієнтів онлайн. У США, Індії, ПАР та Китаї пріоритетність таких заходів на порядок вища. Терпимість до незручностей, створюваних заради безпеки, залежить від регіону. В Індії та ПАР люди спокійніше ставляться до додаткових перевірок безпеки, оскільки вони забезпечують захист, а в Туреччині такі незручності вважають неприпустимими.

Повний текст звіту про шахрайство та захист персональних даних доступний за посиланням.

http://www.experian.com/globalfraudreport2018

Інші новини

Найкраща ціна