+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Addreality, розробник ПЗ у сфері Digital Signage та клієнтської аналітики, розробила систему розпізнавання облич Addreality Face

Addreality, розробник ПЗ у сфері Digital Signage та клієнтської аналітики, розробила систему розпізнавання облич Addreality Face. Нове рішення вимірює та аналізує поведінку офлайн-аудиторії у реальному часі, таргетує контент для цільових груп та оптимізує взаємодію з відвідувачами. Рішення призначене для мережевих магазинів, підприємств HoReCa, банків, а також соціально-культурних та навчальних закладів. Addreality Face доповнить основний продукт розробника – платформу Addreality для керування цифровими комунікаціями.

Addreality Face допоможе ретейлерам та брендам керувати офлайн-спілкуванням з клієнтами на основі чітких вимірювань та аналітики даних. За допомогою відеоаналітики система вимірює та оцінює аудиторію, створює контекстні інтерактивні сценарії для різних груп людей. Систему можна впровадити у будь-які DOOH-рішення (Digital out-of-home), наприклад, використовувати на цифровому рекламному щиті або вітрині.

Addreality Face визначає особи менше, ніж за 0,2 секунди, оцінює вплив повідомлення з точністю до 95%, підраховує OTS (opportunity-to-see) та час уваги, а також дозволяє проводити А/В-тестування. Гендерна класифікація відбувається з точністю до 90%, а вікова включає 4 категорії – діти, молоді дорослі, дорослі та старші люди. Система також розпізнає довжину та колір волосся, расу, тип рослинності на обличчі, одягнені аксесуари та одяг. При цьому персональні дані відвідувачів будуть у безпеці: модуль Addreality Face фокусується на аналітиці без атрибуції.

За оцінкою експертів Addreality, поява на ринку рішень у галузі відеоаналітики змінить не лише принцип взаємодії брендів з людьми, а й весь ринок зовнішньої та внутрішньої реклами. «Рішення, подібні Addreality Face, прокладають дорогу для programmatic-технологій – автоматизованого процесу закупівлі реклами за моделлю CPV (cost per view – оплата за перегляд). Система розпізнавання осіб, встановлена ​​у конкретному магазині, надає аналітику та демографічні дані відвідувачів для RTB (Real Time Bidding – закупівля реклами у реальному часі на основі аукціону). На підставі цих даних рекламодавець бачить, в якому магазині знаходиться його цільова аудиторія і наскільки там ефективна демонстрація реклами. Технології дозволять віддалено закупити рекламне розміщення у вибраній точці та показувати рекламу цільовому споживачеві».

Технології розпізнавання осіб та відеоаналітики поступово впроваджуються компаніями по всьому світу. Зокрема, у 2015 році бренди Walmart, Giorgio Armani та Macy's оголосили про старт розробки власних рішень. Financial Services Group використовує Face++, першу в Китаї платформу для розпізнавання осіб, розроблену Megvii, а KFC China тестує технологію, пропонуючи вибір продуктів харчування, заснований на віці, статевій приналежності та настрої людей. Одним із найвідоміших проектів у цій галузі є магазин без кас та персоналу Amazon Go.

Інші новини

Найкраща ціна