Zendesk відхилив пропозицію консорціуму приватних інвестиційних компаній купити
Керівництво Zendesk заявило, що рада директорів компанії дійшла висновку, що пропозиція surveyMonkey значно недооцінила компанію. Zendesk стикається із закликами інвесторів-активістів, включаючи хедж-фонд Jana Partners, відмовитися від запропонованого придбання материнського SurveyMonkey Momentive Global, на яке компанія погодилася в жовтні 2021 року. У листопаді 2021 року керівництво Zendesk зазначило, що у них часто є нескінченний запас даних, а також їм не вистачає дієвої та персоналізованої інформації про клієнтів. Натомість компаніям залишається погляд на клієнта, який є одновимірним, безособовим та неповним.
Zendesk допомагає підприємствам надавати онлайн-обслуговування клієнтів, з'єднуючи бренд і клієнтів по телефону, чату, електронній пошті, повідомленням, соціальним каналам, спільнотам, сайтам оглядів та довідковим центрам. Об'єднання було спрямоване на створення нової компанії для збору інформації про клієнтів, об'єднання зворотного зв'язку і сервісу.
Акціонери Zendesk мають проголосувати за угоду Momentive 25 лютого 2022 року. 10 лютого 2022 року The Wall Street Journal повідомила, що Яна готується номінувати чотирьох директорів до ради директорів компанії і що Тома Браво зробив пропозицію про поглинання для Zendesk. Thoma Bravo є однією з приватних інвестиційних компаній, що мають інтерес до Zendesk, але не є частиною консорціуму приватних інвесторів, які зробили пропозицію, яку компанія відхилила.