Snapchat придбала розробника віртуального шопінгу за допомогою технології доповненої реальності

Snapchat придбав розробника віртуальних покупок за допомогою технології доповненої реальності

Snapchat придбав розробника віртуального шопінгу за допомогою AR - технології доповненої реальності.

Команда Verterbrae з 50 осіб розробить платформу і наповнить її 3D-версіями продуктів та іншою інформацією. Зараз месенджер використовує технологію доповненої реальності для створення розважальних AR-масок, але компанія планує розвивати цей напрямок.

Нещодавно платформа співпрацювала з Gucci, коли користувачі віртуально приміряли кросівки обмеженої колекції. Тест показав, що люди частіше купують щось після взаємодії з 3D-моделлю.

За даними The Verge, угода не була великою і не перевищувала вартості покупки WaveOptics, яка виробляє AR-дисплеї для своїх розумних окулярів Spectacles за 500 мільйонів доларів. Vertebrae раніше співпрацював з Toyota, Adidas, CB2 і іншими відомими брендами. У 2019 році компанія також працювала з Facebook — найбільшим конкурентом Snap — над технологією AR-покупок.


Опубліковано: 19 липня 2021


Вибрати програмне забезпечення


Напишіть запит на програмне забезпечення нам у Viber
+380503703627


Контакти Ай Ті Про

info@itpro.ua
Телефон: +38 (044) 257-24-44