Подано випуск відкритої платформи webOS Open Source Edition 2.10

Представлений випуск відкритої платформи WebOS Open Source Edition 2.10 

Представлений випуск відкритої платформи WebOS Open Source Edition 2.10, яку можна використовувати на різних портативних пристроях, платах і інформаційно-розважальних системах автомобіля. В якості еталонної апаратної платформи розглядаються плати Raspberry Pi 4. Платформа розробляється в публічному репозиторії під ліцензією Apache 2.0, а розробкою керує спільнота, дотримуючись спільної моделі управління розробкою.

Платформа WebOS спочатку була розроблена Palm в 2008 році і використовувалася на смартфонах Palm Pre і Pixie . В результаті придбання Palm в 2010 році платформа перейшла в руки компанії Hewlett-Packard, після чого HP спробувала використовувати цю платформу в своїх принтерах, планшетах, ноутбуках і ПК. У 2012 році HP оголосила про перехід webOS на незалежний проект з відкритим вихідним кодом і в 2013 році почала відкривати  вихідний код його компонентів. У 2013 році платформа була куплена  LG у компанії Hewlett-Packard і зараз використовується на більш ніж 70 мільйонах телевізорів LG і споживчих пристроях. У 2018 році був заснований проект webOS Open Source Edition, за допомогою якого LG намагалася повернутися до відкритої моделі розробки, залучити інших учасників і розширити асортимент пристроїв, що підтримуються в webOS.

Системне середовище WebOS формується за допомогою інструментів OpenEmbedded і основних пакетів , а також системи збірки і набору метаданих з проекту Yocto . Ключовими компонентами WebOS є Менеджер систем і додатків (SAM), який відповідає за запуск додатків і служб, і Luna Surface Manager (LSM), що формує інтерфейс користувача. Компоненти написані за допомогою фреймворка Qt і движка браузера Chromium.

Рендеринг здійснюється через складений менеджер, який використовує протокол Wayland. Для розробки користувальницьких додатків пропонується використовувати web-технології (CSS, HTML5 і JavaScript) і фреймворк Enact , заснований на React, але також можливе створення програм на C і C ++ з інтерфейсом на основі Qt. Оболонка користувача і вбудовані графічні додатки в основному реалізуються як нативні програми, написані за допомогою технології QML. За замовчуванням пропонується оболонка Home Launcher, оптимізована для управління сенсорним екраном і пропонує концепцію послідовних карт (замість вікон).

Для зберігання даних в структурованому вигляді з використанням формату JSON використовується сховище DB8, що використовує базу даних LevelDB в якості бекенда. Для ініціалізації використовується системний завантажувальний пристрій . Для обробки мультимедійного контенту пропонуються підсистеми uMediaServer і Media Display Controller (MDC), в якості звукового сервера використовується PulseAudio. Для автоматичного оновлення прошивки використовуються osTree  і атомна заміна розділів (створюються два системних розділу, один з яких активний, а другий використовується для копіювання оновлення).

Основні зміни в новому випуску:


Опубліковано: 5 квітня 2021


Вибрати програмне забезпечення


Напишіть запит на програмне забезпечення нам у Viber
+380503703627


Контакти Ай Ті Про

info@itpro.ua
Телефон: +38 (044) 257-24-44