Microsoft представила кілька покращень у Teams Calling

Microsoft представила кілька покращень у Teams Calling

Частота відеоконференцій різко зросла. Люди швидко адаптувалися до перенесення зустрічей в онлайн, але однією з найпомітніших проблем, пов'язаних з переходом на віддалену роботу, стало збереження особистих зв'язків, які виникають під час випадкових і ситуативних розмов особисто в офісі.

Дослідження показують, що голос людини - це сигнал, який встановлює особисті зв'язки і приносить ясність, тому розмовляти з колегами і клієнтами важливіше, ніж будь-коли. Частота використання Teams Calling також різко зросла: в жовтні користувачі Teams зробили понад 650 мільйонів дзвінків, що в 11 разів більше, ніж в березні цього року. І в середньому дзвінки займають лише чверть типової зустрічі, що робить їх швидким та ефективним способом відновлення зв'язку та співпраці.

Сьогодні ми представляємо кілька покращень у Teams Calling, які полегшують організаціям та їхнім співробітникам зміцнення та створення нових зв'язків шляхом швидких дзвінків.

Самі дзвінки - це чудовий спосіб відновити зв'язок і швидко поділитися інформацією. Але якщо їх поєднувати з іншими способами комунікації, то вони можуть значно підвищити продуктивність праці. Ось кілька способів зробити дзвінки більш ефективними і зручними.

Деякі частини підприємства вимагають додаткових можливостей викликів і робочого процесу. Завдяки цим новим можливостям Teams підтримує широкий спектр потреб бізнесу, будь то забезпечення критично важливих операцій або вирішення ключових проблем клієнтів.

Teams надає відмінне інтегроване програмне забезпечення телефону для мобільних і настільних комп'ютерів, а велика лінійка апаратних пристроїв дозволяє вибрати правильні фізичні кінцеві точки для ваших потреб. Є варіанти, які підходять для будь-якого користувача і будь-яких потреб в дзвінках: від недорогих пристроїв і традиційних настільних і відеотелефонів до дисплеїв Teams. Ми раді поділитися кількома новими способами, якими ця екосистема пристроїв може допомогти вам залишатися на зв'язку незалежно від того, де ви працюєте.

Ці інновації є прикладами безперервної роботи над рішеннями для підтримки спонтанної співпраці та особистих зв'язків, які робить можливим голосове спілкування. Для нас велика честь і гордість бути визнаними лідером в уніфікованих комунікаціях Gartner як сервісному магічному квадранті в 2020 році. Ми продовжимо працювати над тим, щоб зробити Teams найнадійнішим і стабільним рішенням голосового зв'язку. Зараз, як ніколи, нам усім потрібен зручний спосіб залишатися на зв'язку з колегами та клієнтами, і з цими можливостями ви можете відновити особистий зв'язок і керувати дзвінками, які є найважливішими для вашої організації. Дізнайтеся більше про те, як Accenture, Австралійський католицький університет, ENGIE та Chocolonely Тоні використовують Teams Calling, щоб залишатися на зв'язку.

Нарешті, з усіма цими чудовими функціями, які з'являються в Teams Calling, важливо пам'ятати, що Teams Calling можна розгорнути за тижні, а не місяці чи роки, як показав Lumen (раніше CenturyLink), розгорнувши Calling по всьому світу для понад 40,000 XNUMX користувачів за XNUMX тижнів. Для отримання детальної інформації ви завжди можете зв'язатися зі своєю службою підтримки клієнтів, а посилання нижче надають додаткову інформацію та рекомендації.


Опубліковано: 6 грудня 2020


Вибрати програмне забезпечення


Напишіть запит на програмне забезпечення нам у Viber
+380503703627


Контакти Ай Ті Про

info@itpro.ua
Телефон: +38 (044) 257-24-44