Konica Minolta випустила виробничу версію хмарного сервісу дистанційної підтримки AIRe Link

Konica Minolta випустила виробничу версію хмарного сервісу віддаленої підтримки AIRe Link

Konica Minolta завершила пілотне тестування хмарного сервісу AIRe Link і випустила його виробничу версію. Інструмент допомагає клієнтам самостійно виявляти та вирішувати проблеми з їх поліграфічним обладнанням за підтримки інженерів Konica Minolta.

За допомогою рішення AIRe Link клієнти компанії можуть самостійно усувати проблеми, які виникають з їх друкуючими пристроями. Техніки Konica Minolta дистанційно оглядають МФУ за допомогою смартфона або планшета і дають свої експертні поради. Вони можуть бути доповнені інтерактивними малюнками або покажчиками. При цьому клієнту не потрібно встановлювати додаток або створювати обліковий запис - досить натиснути на посилання із запрошенням.

Пілотне тестування сервісу тривало рік: відкрита бета-версія була введена в Європі в  березні минулого року, на початку пандемії. Саме тоді Konica Minolta приділила особливу увагу дистанційному обслуговуванню своїх клієнтів – компанія продовжує активно вдосконалювати його і зараз.

Таким чином, Konica Minolta ввела нову концепцію сервісу «Сервіс за замовчуванням», при якій питання клієнтів вирішуються набагато швидше, ніж раніше. І сервіс AIRe Link став однією з його ключових складових .

«Пандемія поставила під сумнів саме існування клієнтської підтримки на особистій основі. Тож ми запитали себе, як забезпечити стабільно високу якість обслуговування, не виїжджаючи до клієнтів – щоб не наражати на небезпеку здоров'я співробітників з обох сторін? Тому ми  розробили нову концепцію сервісу, яка не тільки дозволила швидше вирішувати проблеми, але  і зробити це більш екологічним – з меншою кількістю викидів СО2. А новий інструмент AIRe Link чудово доповнив його », – розповідає керівник відділу сервісу та підтримки Konica Minolta Business Solutions Europe.

 За рік застосування AIRe Link кількість поїздок інженерів Konica Minolta до своїх клієнтів скоротилася більш ніж на 3800 – це еквівалентно 190 тисячам км відряджень. Завдяки цьому компанії вдалося уникнути викидів 26,7 тонн СО2. А протягом п'яти років цей показник може сягнути 168 тисяч тонн.

Konica Minolta вже розгорнула рішення для сервісних груп у 26 зі своїх 30 сервісних підрозділів по всій Європі, включаючи Росію. Таким чином, компанія прагне підвищити задоволеність клієнтів, підвищити ефективність роботи сервісних і допоміжних відділів, а також забезпечити захист здоров'я як представників клієнтів, так і власних технічних фахівців.

Однак AIRe Link підходить не тільки для моніторингу та ремонту друкуючих пристроїв. Рішення можна використовувати в багатьох інших галузях – наприклад, в промисловості.

Зараз сервіс доступний в двох варіантах: безкоштовному базовому і професійному. За результатами бета-тестування клієнти компанії відзначили, що інструмент допоміг їм знизити витрати до 10 тисяч євро на одного користувача в рік.


Опубліковано: 1 квітня 2021


Вибрати програмне забезпечення


Напишіть запит на програмне забезпечення нам у Viber
+380503703627


Контакти Ай Ті Про

info@itpro.ua
Телефон: +38 (044) 257-24-44