Konica Minolta випустила виробничу версію хмарного сервісу віддаленої підтримки AIRe Link
Konica Minolta завершила пілотне тестування хмарного сервісу AIRe Link і випустила його виробничу версію. Інструмент допомагає клієнтам самостійно виявляти та вирішувати проблеми з їх поліграфічним обладнанням за підтримки інженерів Konica Minolta.
За допомогою рішення AIRe Link клієнти компанії можуть самостійно усувати проблеми, які виникають з їх друкуючими пристроями. Техніки Konica Minolta дистанційно оглядають МФУ за допомогою смартфона або планшета і дають свої експертні поради. Вони можуть бути доповнені інтерактивними малюнками або покажчиками. При цьому клієнту не потрібно встановлювати додаток або створювати обліковий запис - досить натиснути на посилання із запрошенням.
Пілотне тестування сервісу тривало рік: відкрита бета-версія була введена в Європі в березні минулого року, на початку пандемії. Саме тоді Konica Minolta приділила особливу увагу дистанційному обслуговуванню своїх клієнтів – компанія продовжує активно вдосконалювати його і зараз.
Таким чином, Konica Minolta ввела нову концепцію сервісу «Сервіс за замовчуванням», при якій питання клієнтів вирішуються набагато швидше, ніж раніше. І сервіс AIRe Link став однією з його ключових складових .
«Пандемія поставила під сумнів саме існування клієнтської підтримки на особистій основі. Тож ми запитали себе, як забезпечити стабільно високу якість обслуговування, не виїжджаючи до клієнтів – щоб не наражати на небезпеку здоров'я співробітників з обох сторін? Тому ми розробили нову концепцію сервісу, яка не тільки дозволила швидше вирішувати проблеми, але і зробити це більш екологічним – з меншою кількістю викидів СО2. А новий інструмент AIRe Link чудово доповнив його », – розповідає керівник відділу сервісу та підтримки Konica Minolta Business Solutions Europe.
За рік застосування AIRe Link кількість поїздок інженерів Konica Minolta до своїх клієнтів скоротилася більш ніж на 3800 – це еквівалентно 190 тисячам км відряджень. Завдяки цьому компанії вдалося уникнути викидів 26,7 тонн СО2. А протягом п'яти років цей показник може сягнути 168 тисяч тонн.
Konica Minolta вже розгорнула рішення для сервісних груп у 26 зі своїх 30 сервісних підрозділів по всій Європі, включаючи Росію. Таким чином, компанія прагне підвищити задоволеність клієнтів, підвищити ефективність роботи сервісних і допоміжних відділів, а також забезпечити захист здоров'я як представників клієнтів, так і власних технічних фахівців.
Однак AIRe Link підходить не тільки для моніторингу та ремонту друкуючих пристроїв. Рішення можна використовувати в багатьох інших галузях – наприклад, в промисловості.
Зараз сервіс доступний в двох варіантах: безкоштовному базовому і професійному. За результатами бета-тестування клієнти компанії відзначили, що інструмент допоміг їм знизити витрати до 10 тисяч євро на одного користувача в рік.