JetBrains оприлюднив план розвитку YouTrack на 2021 рік
JetBrains постійно переглядає відгуки понад 50,000 XNUMX команд, які використовують YouTrack. Це допомагає JetBrains зрозуміти сучасні тенденції в управлінні проектами та визначити пріоритети функціональності, над якою jetBrains буде працювати.
Цього року JetBrains планує додати центр сповіщень, готове рішення служби підтримки, візуальний редактор робочих процесів, покращені можливості відстеження часу, інтерактивну діаграму Ганта та покращення для великих організацій.
Перш за все, JetBrains буде підтримувати основну функціональність YouTrack. JetBrains прагне досягти балансу між розширеними можливостями для розробників та потребами інших команд у компанії.
Завдання та проекти мають вирішальне значення для повсякденних операцій та взаємодії будь-якої команди в організації, і JetBrains продовжуватиме активно розвивати можливості для розширеного використання та налаштування YouTrack.
При цьому різні команди розраховують на різний функціонал в своєму інструменті управління проектами. Це можуть бути бази знань, моніторинг і звітність, відстеження часу, можливість настройки робочих процесів. А JetBrains продовжуватиме розвивати YouTrack, щоб задовольнити найрізноманітніші команди.
JetBrains також вважає , що клієнти завжди повинні мати можливість вибирати між хмарним сервісом і локальною версією. JetBrains паралельно розроблятиме YouTrack InCloud та YouTrack Standalone, забезпечуючи доступність, надійність та ефективність можливостей в обох версіях.
Центр повідомлень. Як справи у вашому проекті? Користувачам важливо бути в курсі того, що відбувається, але важливо і те, як це організовано. Центр повідомлень YouTrack відобразить потік всіх повідомлень і реакцій для завдань і проектів. Можна вибрати зручний спосіб їх отримання: в YouTrack по електронній пошті або налаштувати дайджест пропущених і непрочитаних повідомлень.
Підтримка рішення. YouTrack часто використовується службами підтримки, оскільки дозволяє працювати із запитами, які надходять у вигляді електронних листів. JetBrains розробляє спеціальне рішення для служби підтримки, яке б працювало «з коробки». JetBrains знає, що деякі з вас чекали такої можливості давно, з 2019 року. JetBrains вже додала частину функціоналу, якого вимагають служби підтримки: вбудовану базу знань, оптимізований інтерфейс YouTrack Lite та інші опції. В даний час JetBrains планує додати вбудовувану форму для вхідних запитів і почати розробляти типові сценарії служби підтримки, такі як наявність зовнішніх користувачів і агентів служби підтримки.
Скористайтеся мобільним додатком. За останній рік для багатьох клієнтів необхідність працювати над проектами з мобільних пристроїв тільки зросла. Навіть ті, хто традиційно використовував десктопну версію YouTrack, почали виконувати деякі завдання на YouTrack Mobile. JetBrains планує розширити можливості мобільного додатку: з'явиться центр повідомлень, доступ до бази знань, офлайн-режим. Також ми будемо підтримувати можливість враховувати час, витрачений на завдання, переглядати VCS-зміни, додавати відео в якості вкладень, створювати теги до завдань.
Візуальний редактор робочих процесів. Можливість налаштувати робочі процеси відповідно до реальних процесів ваших команд є дуже потужним інструментом. YouTrack пропонує кілька стандартних робочих циклів, які охоплюють найпоширеніші сценарії використання (наприклад, робочий цикл, який автоматично призначає завдання власнику підсистеми). На практиці можливості налаштування робочих процесів за допомогою JavaScript практично безмежні. JetBrains планує зробити це розширене налаштування доступним для всіх команд, додавши візуальний редактор робочого процесу. Він дозволить автоматизувати бізнес-процеси без єдиного рядка коду.
Плагіни. JetBrains дуже важливо забезпечити розширюваність і гнучкість системи «з коробки», для цього JetBrains планує поліпшити функціональність для роботи з плагінами. Плагіни можна використовувати для інтеграції сторонніх додатків, налаштування власних користувальницьких інтерфейсів компанії, а також для звітів та імпорту.