Google оголосив про зниження комісії для розробників додатків Google Play вдвічі
Компанія Google оголосила про зниження вдвічі комісії для розробників додатків, розміщених в каталозі Google Play. Нововведення поширюється на програми та ігри, пропоновані користувачам за передплатою.
Спочатку Google брав у розробників 30% доходу від продажів підписки на Google Play, але з початку 2022 року комісія складе 15%. Для учасників програми Play Media Experience (стрімінгові музичні сервіси та електронні бібліотеки, більшу частину їх продажів становить платний контент) плата буде ще меншою - 10%.
Цифрові підписки стали однією з найбільш швидкозростаючих моделей для розробників, але ми знаємо, що такі компанії стикаються з певними проблемами в залученні та утриманні клієнтів. Щоб їм допомогти, з 1 січня 2022 року ми зменшимо комісію за всі підписки в магазині Google Play з 30% до 15% з першого дня використання ... Ми працювали з нашими партнерами в сфері знайомств, фітнесу, освіти та інших сферах, щоб розібратися в нюансах їх бізнесу », - сказав віце-президент Google
Спочатку комісія, зібрана за підписку на додаток з Google Play, була знижена до 15% після 12 місяців звичайної підписки. Таким чином, плата за перший рік підписки була зменшена вдвічі. Відзначається, що при попередній системі розробники стикалися з труднощами в отриманні прибутку від підписок.
З 1 липня 2021 року Google знизив з 30% до 15% комісію для розробників додатків, річний дохід яких не перевищує $ 1 млн .
На думку експертів, зниження комісії не вплине на вартість підписки на послуги. Розробники зароблять більше грошей і отримають додатковий бюджет для реклами своїх пропозицій