Google оголосив про введення налаштувань конфіденційності в ОС Android
Google оголосив про введення налаштувань конфіденційності в ОС Android , подібно до тих, які Apple представила в iOS в минулому році. Подальше обмеження доходів від реклами обійшлося багатьом компаніям в сотні мільярдів доларів капіталізації. Найбільше постраждав Facebook, який втратить $10 млрд у 2022 році через обмеження iOS 15,4. Google повністю відключить рекламні трекери та обмежить кількість даних користувачів, що передаються третім особам. Зміни анонсуються в контексті великої уваги контролюючих органів Європи до законності окремих видів реклами.
Користувачі Android 12 можуть відключити ідентифікатори в налаштуваннях системи. Розробники додатків отримують сповіщення про відмову. Google підтримуватиме поточну систему протягом двох років, щоб власники додатків могли підготуватися до змін.
Компанія шукає заміну рекламному ID Android, який присвоюється кожному пристрою на його ОС і дозволяє націлювати рекламу. Реалізований механізм, на думку Google, "покликаний обмежити передачу даних користувача третім особам і виключити передачу ідентифікатора між додатками". Особливу увагу передбачається приділити проблемі витоку даних з додатків через рекламні модулі.
Запропонована Google система виглядає м'якше, ніж у Apple, і її розробка розрахована на кілька років.
Основною метою є збереження конфіденційності користувачів за замовчуванням, зберігаючи при цьому мобільну екосистему, яка базується на ефективній рекламі для підтримки безкоштовних і фінансованих додатків . Зокрема, пісочниця конфіденційності дозволить мінімізувати передачу даних третім особам, і таке рішення не зажадає використання ідентифікаторів між додатками, в тому числі рекламних. Google також вивчає технології, які знижують ймовірність збору прихованих даних, включаючи більш безпечні способи інтеграції додатків з рекламними SDK .