Facebook обмежить способи вибору цільової аудиторії рекламної кампанії та методи вимірювання її результатів

Facebook обмежить спосіб націлювання рекламної кампанії та її результати

У відповідь на функцію прозорості відстеження додатків Apple Facebook  обмежить спосіб націлювання рекламної кампанії та спосіб вимірювання її результатів.

З виходом iOS 14.5 Apple почне вимагати від додатків в App Store запитувати дозвіл на відстеження даних користувачів для реклами.

Зміни торкнуться реклами мобільних додатків. Серед змін, наприклад:

Компанія попереджає рекламодавців про необхідність оновлення Facebook SDK, який забезпечить підтримку SKAdNetwork API від Apple, інакше кампанії не зможуть побачити користувачі iOS 14.5 і вище. Оскільки власники пристроїв відмовляються від даних відстеження, розмір аудиторії та охоплення кампанії можуть зменшитися, попереджає Facebook.

Соціальна мережа також заявила, що інвестує в технології підвищення конфіденційності, щоб мінімізувати кількість даних, зібраних від користувачів.

Apple і Facebook сперечаються через зміни реклами з грудня. Тоді виробник заявив, що зобов'яже розробників повідомляти про зібрані дані і запитувати згоду на використання IDFA. Це ідентифікатор, який дозволяє компанії відстежувати поведінку користувачів без їх згоди.

У зв'язку зі змінами Facebook в серпні попередив своїх партнерів про можливе зниження ефективності реклами, починаючи з iOS 14. У відповідь Apple звинуватила соцмережу в бажанні зібрати якомога більше даних про користувачів.


Опубліковано: 21 квітня 2021


Вибрати програмне забезпечення


Напишіть запит на програмне забезпечення нам у Viber
+380503703627


Контакти Ай Ті Про

info@itpro.ua
Телефон: +38 (044) 257-24-44