Adobe анонсував нові функції Acrobat Pro
Adobe Acrobat Pro це повноцінне all-in-one PDF and e-signature рішення для бізнесу. Adobe Acrobat Pro, ліцензований у рамках плану Adobe Value Incentive Plan (VIP), забезпечує
безпечну, легку продуктивність та спільну роботу, а також неперевершену інтеграцію з провідними бізнес-додатками від Microsoft, Google та інших. Ваші команди
на місці, віддалено чи гібридно, Acrobat Pro призначений для підтримки сучасної роботи, забезпечує 100% цифрові робочі процеси документів у різних місцях та на різних пристроях.
Надайте вашій організації доступ до основних інструментів і PDF-файлів на робочому столі, мобільному пристрої або в Інтернеті.
браузер, щоб вони могли залишатися на зв'язку та продуктивно працювати з будь-якого місця. За допомогою програми Acrobat Pro команди можуть:
• Доступ до PDF-файлів на різних пристроях. Переглядайте та працюйте з PDF-файлами в будь-якому місці, в будь-який час та на будь-якому пристрої, включаючи
macOS, Windows, iOS та Android – рідинний режим оптимізує перегляд на невеликих екранах.
• Працюйте краще разом у Microsoft Teams — створюйте, діліться та спільно працюйте над PDF-файлами у Microsoft Teams.
• Спільна робота в режимі реального часу — безпечно обмінюйтеся PDF-файлами в Інтернеті та співпрацюйте з членами команди на
єдиний цифровий документ у реальному часі.
• Працюйте ефективніше у програмах підвищення продуктивності — отримуйте доступ, редагуйте та зберігайте файли безпосередньо в Microsoft OneDrive,
Google Диск, Box або Dropbox під час роботи з Acrobat Pro на комп'ютері або мобільному пристрої.
• Легко створюйте PDF-форми — скануйте документи на мобільних пристроях для створення цифрових форм, що заповнюються та редагуються.
форми за допомогою Adobe Scan (на базі Adobe Sensei).
• Редагуйте та підписуйте будь-де – коментуйте, заповнюйте та підписуйте PDF-файли з браузера – без реєстрації або програмного забезпечення.
потрібно.
Додайте інструменти PDF та електронного підпису, що заощаджують час, у бізнес-програми Microsoft, на які спирається ваша організація.
на. Дайте своїм командам можливість:
• Робіть більше в Microsoft 365: легко створюйте високоякісні PDF-файли, захищені паролем, і надсилайте
електронний підпис прямо з Microsoft 365.
• Керуйте документами в Microsoft Teams — створюйте, експортуйте, упорядковуйте, об'єднуйте, стискайте та захищайте PDF-файли.
• Перетворення PDF-файлів на редаговані файли. Швидке перетворення PDF-файлів у редаговані файли Word, Excel, PowerPoint або RTF без відстеження або відтворення вихідних файлів.
• Працюйте з документами у SharePoint та OneDrive — створюйте, об'єднуйте та впорядковуйте PDF-файли безпосередньо.
із SharePoint або OneDrive.
Тепер у Acrobat Pro вбудовані потужні можливості електронного підпису, тому ваша організація може проводити
бізнес швидше з:
• Необмежену кількість транзакцій. Підписуйте та збирайте необмежену кількість електронних підписів та відстежуйте відповіді у режимі реального часу.
• Масове розсилання. Запит законних, надійних електронних підписів від кількох сторін, що підписують, на одній угоді.
• Веб-форми та платежі. Створюйте веб-форми для збору електронних підписів та надання клієнтам
платежі за допомогою Braintree (де це можливо) однією транзакцією.
• Індивідуальний брендінг. Надсилайте угоди з персоналізованим брендингом, щоб клієнти
послідовний досвід у точках дотику.
• Відстеження та архівування — отримуйте повідомлення електронною поштою, як тільки затверджують
контрольний журнал кожної транзакції.
Acrobat Pro забезпечує безпеку та відповідність вимогам корпоративного рівня. Захистіть системи та дані у PDF та
робочих процесів електронного підпису та забезпечити відповідність наступним вимогам:
• «Пісочниця» — ізолюйте зловмисне програмне забезпечення та ненадійні дані за допомогою «пісочниці».
• Управління мобільністю. Забезпечте безпеку роботи на мобільних пристроях за допомогою найкращих у своєму класі засобів керування мобільністю.
• Паролі та редагування. Керуйте інформацією у документах, додаючи пароль.
захисту чи редагування конфіденційного контенту.
• Єдиний вхід (SSO) – безпечна інтеграція з існуючими системами корпоративної ідентифікації та автентифікація
користувачів за допомогою єдиного входу (потрібен Acrobat Pro для підприємств).
• Шифрування активів — Виберіть виділений ключ шифрування для неактивних активів (потрібний Acrobat Pro для підприємств).
• Безперервні оновлення — Отримуйте доступ до нових функцій у міру їх появи та отримуйте регулярні оновлення безпеки.
• Постійна відповідність галузевим стандартам. Захистіть свої дані за допомогою рішення для створення PDF-файлів та електронного підпису, яке
відповідає галузевим стандартам і нормам, що постійно змінюються.
Опубліковано: 8 серпня 2022