+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Відкрита бета-версія NVIDIA Omniverse прийшла на зміну річній програмі раннього доступу

Відкрита бета-версія Nvidia Omniverse замінює однорічну програму раннього доступу

Дизайнери, архітектори та інші творці цифрового контенту незабаром зможуть співпрацювати в режимі реального часу, локально або віддалено, на платформі NVIDIA Omniverse™ , яка сьогодні перейшла у відкриту бета-версію.

Поєднуючи досягнення NVIDIA в графіці, моделюванні та штучному інтелекті, Omniverse став першою у світі платформою 3D-моделювання та співпраці на базі™ NVIDIA RTX, яка поєднує фізичний та віртуальний світи для імітації реальності в реальному часі з фотореалістичними деталями.

За допомогою цієї платформи віддалені команди, такі як архітектори, які ітерують 3D-проекти будівель, аніматори, які редагують 3D-сцени, та інженери, які співпрацюють над проектами автономних транспортних засобів, можуть співпрацювати над проектами так само легко, як редагування онлайн-документів.

Відкрита бета-версія Omniverse замінює річну програму дочасного доступу, в якій Еріксон, Foster + Partners, ILM та понад 40 інших компаній, а також майже 400 незалежних цифрових художників та розробників протестували платформу та надали зворотний зв'язок інженерній команді NVIDIA.

Фізичний і віртуальний світи будуть все більше зливатися", - говорить Дженсен Хуанг, засновник і генеральний директор NVIDIA, який представив відкриту бета-версію під час свого виступу на конференції GTC. «Omniverse дозволяє командам творців контенту в різних частинах світу або просто працювати з дому, щоб співпрацювати над одним дизайном так само легко, як і редагувати документ. Перед нами, власне, оточення майбутнього Холодека з «Зоряного шляху».

 Платформа Omniverse заснована на універсальному описі сцени (USD) від Pixar, провідному форматі для універсального обміну даними між 3D-додатками. Платформа також використовує технології NVIDIA, такі як фотореалістичний рендеринг у реальному часі, фізика, матеріали та інтерактивні робочі процеси між провідними в галузі 3D-додатками.

Omniverse забезпечує співпрацю та моделювання, які потрібні клієнтам у робототехніці, автомобілебудуванні, архітектурі, дизайні та будівництві, виробництві, засобах масової інформації та розвагах.

«Ми давно працюємо з NVIDIA і використовуємо їх графічні процесори в своїх виробничих процесах», - сказав Стів Мей, технічний директор Pixar. - А з прийняттям формату Pixar USD для Omniverse наша співпраця стане ще глибше, разом ми продовжимо розвивати комп'ютерну графіку ».

«Omniverse представляє платформу майбутнього для всіх аспектів віртуального виробництва», - сказав Білл Уорнер, засновник Avid Technology і голова Lightcraft Technology. «Ми активно тестували цю платформу NVIDIA і вирішили перенести всю нашу лінійку продуктів на цю дивовижну нову технологію».

Industrial Light & Magic, Lucasfilm і світовий лідер у галузі візуальних ефектів для кіно і телебачення, підкреслює важливість можливості покращити творчий процес та анімаційні конвеєри.

«NVIDIA продовжує вдосконалювати своє графічне обладнання, а Omniverse демонструє потужність трасування променів в реальному часі», - сказав Франсуа Шардавуан, віце-президент з технологій в Lucasfilm і ILM. « Потенціал поліпшення творчого процесу на всіх етапах візуальних ефектів і анімації матиме революційний ефект ».

Інші перші прихильники платформи включають провідні архітектурні, дизайнерські та телекомунікаційні компанії:

  • Foster Partners, відзначена нагородами британська архітектурна та дизайнерська фірма, використовує Omniverse для обміну даними та спільного дизайну.
  • Вудс Багот, архітектурна та консалтингова фірма, використовує платформу Omniverse для створення гібридного хмарного робочого процесу для проектування складних моделей та візуалізації будівель.
  • Еріксонпровідна телекомунікаційна компанія, використовує Omniverse для моделювання та візуалізації поширення сигналу при розгортанні мереж 5G з використанням реальних моделей.

 Підтримка партнерів програмного забезпечення

Omniverse отримав підтримку від багатьох провідних розробників програмного забезпечення, таких як Adobe, Autodesk, Bentley Systems, Robert McNeel & Associates та SideFX. Blender працює з NVIDIA, щоб додати можливості формату USD для інтеграції Omniverse у своє програмне забезпечення. NVIDIA також співпрацює з іншими провідними постачальниками програмного забезпечення, щоб гарантувати, що всі цифрові художники та дизайнери можуть співпрацювати над Omniverse за допомогою програми на свій вибір.

Autodesk сподівається на позитивні відгуки користувачів про Omniverse від мільйонів користувачів його додатків по всьому світу.

«Важливість нашої дворічної співпраці з NVIDIA неможливо переоцінити, - сказала Емі Бунзел, старший віце-президент з продуктів дизайну в Autodesk. «Проекти та команди стають все більш складними, і ми впевнені, що користувачі Autodesk у всіх галузях поділяться нашим ентузіазмом щодо здатності Omniverse створювати багатий досвід співпраці. Саме так буде виглядати робота в майбутньому».

Інші новини

Найкраща ціна