+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Oracle оголосила про розширення комплексу Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite

Oracle розширила комплекс CX Cloud Suite хмарною платформою лояльності Loyalty

Oracle оголосила про розширення комплексу Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite хмарною платформою лояльності Oracle Loyalty. Вона дозволить професіоналам у сфері споживчого досвіду активніше залучати користувачів до персоналізованих програм лояльності на кожному етапі життєвого циклу клієнта.

Оскільки очікування користувачів зростають, а спроби спробувати щось нове активізуються, компаніям все важче забезпечити той досвід, який допоможе сформувати та підтримувати лояльність споживачів. Платформа Oracle Loyalty, покликана впоратися з цим складним завданням, дозволяє компаніям надавати споживачеві актуальні, уніфіковані програмні лояльності, органічно інтегровані з існуючими ініціативами у сфері клієнтського досвіду. У Таким чином, фахівці можуть швидко та легко скористатися перевагами програм лояльності, щоб прискорити темпи впровадження інновацій, швидко знаходити, залучати та утримувати клієнтів.

Залучення нового клієнта обходиться в сім разів дорожче, ніж утримання наявного, до того ж лояльний клієнт здатний допомогти компанії залучити нових покупців, збільшити прибуток та диференціювати продукти чи сервіси. При тому, що бізнес-переваги від вибудовування та підтримки постійних клієнтів є очевидними, цей процес може виявитися виключно дорогим і складним. Oracle Loyalty усуває ці бар'єри та дозволяє брендам формувати та підвищувати лояльність завдяки інтегрованому та залучаючому досвіду на кожному етапі життєвого циклу клієнта.

За заявою компанії, Oracle Loyalty створена на основі перевірених галузевих практик і дозволяє менеджерам програм лояльності легко вибудовувати відносини з клієнтами та управляти програмами лояльності, які з упевненістю можна назвати: інноваційними: фахівці з обслуговування клієнтів можуть сприяти зростанню прибутку від споживача, оперативно розгортаючи програми лояльності зі спрощеним алгоритмом користування; уніфікованими: експерти з клієнтського досвіду можуть запропонувати клієнту приголомшливий уніфікований, омніканальний досвід участі у програмах лояльності із вбудованими засобами інтеграції та REST APIs, які гармонійно інтегрують ініціативи, передбачені програмами лояльності, у ширше коло стратегій управління клієнтським досвідом; клієнтоцентричними: фахівці з роботи з клієнтами впроваджують інноваційні програми лояльності, що допомагають утримати існуючих, набувати нових клієнтів і підвищувати їх цінність протягом усього життєвого циклу, пропонуючи досвід, що не має рівних, у всіх. точках взаємодії клієнта з компанією; дієвими: компанії можуть зосередити увагу на зростанні бізнесу за допомогою платформ, що по-справжньому масштабуються, що забезпечують ефективність і безпеку на корпоративному рівні.

Хмарна платформа Oracle Loyalty, доступна в усьому світі 20 мовами, є частиною комплексу Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite, який дає компаніям можливість застосувати більш інтелектуальний підхід до управління клієнтським досвідом та ініціатив з трансформації бізнесу.

 

 

Інші новини

Найкраща ціна