+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Nokia анонсувала повномасштабне рішення штучного інтелекту як послуга – Nokia AVA 5G Cognitive Operations

Nokia анонсувала повномасштабне рішення штучного інтелекту як послуга – Nokia AVA 5G Cognitive Operations

Nokia анонсувала повномасштабне рішення "штучний інтелект як послуга" – Nokia AVA 5G Cognitive Operations. Це рішення дозволить операторам трансформувати свої мережі, послуги та ділові операції за допомогою функцій штучного інтелекту, автоматизації та хмарного масштабування. Воно надасть операторам інформацію, що дозволяє оптимізувати мережну сегментацію та виконати зобов'язання щодо якості послуг, зафіксовані в угодах SLA.

За інформацією компанії, впровадження технології 5G і стрімке поширення пристроїв для Інтернету речей створюють серйозні труднощі для операторів, яким потрібно справлятися з складністю мереж, проектів, сервісів і функцій віртуалізації і мережевої сегментації. Традиційні підходи до управління мережами та сервісами більше не працюють. Необхідно впроваджувати штучний інтелект та розвивати автоматизацію.

Nokia AVA 5G Cognitive Operations – це вичерпне рішення "штучний інтелект як послуга", побудоване з урахуванням останніх досягнень у галузі обробки даних, машинного навчання, телекомунікацій і хмарних обчислень. Це справжній штучний інтелект. Він здатний з точністю за тиждень пророкувати мережеві та сервісні проблеми. А якщо запобігти проблемам не вдається, Nokia 5G Cognitive Operations ліквідує їх на 50% швидше. Крім того, це рішення дозволяє точно оцінити вплив кожної проблеми на замовників та послуги.

Випереджувальні автоматичні дії дозволяють вирішувати проблеми до того, як вони стануть помітними користувачам та корпоративним додаткам. Пілотні випробування цього рішення у ряду операторів показали, що в результаті на 20% скорочується кількість клієнтських скарг та на 10% знижуються витрати, пов'язані з виїздом фахівців на місця.

Отримана інформація допомагає оператору правильно сегментувати мережу. Інтелектуальна система враховує мережеві ресурси та вирішує, які зобов'язання SLA можна виконати та де шукати джерела доходу. У майбутньому дане рішення дозволить операторам кастомізувати процеси сегментації мереж і пропонувати замовникам різні рівні SLA з урахуванням унікальних потреб користувача.

Рішення Nokia AVA 5G Cognitive Operations засноване на хмарної технології Microsoft Azure з можливістю підтримки інших приватних і публічних хмар. Крім того, центри Nokia Cognitive Collaboration Hubs допоможуть операторам впроваджувати рішення для штучного інтелекту за допомогою крос-функціональних груп, що працюють у всьому світі, а цифрова мережева архітектура (Digital Network Architecture) надасть загальні цифрові інструменти та апробоване середовище, що полегшує збір даних та реалізацію цифрових методів роботи (digitized methods of procedures) DigiMoPs).

У результаті оператор отримує повне вичерпне уявлення про мережеві послуги з кореляцією подій у режимі близькому до реального часу, удосконалює візуалізацію та керованість, а також починає користуватися великою бібліотекою практичних прикладів вирішення ділових проблем за допомогою продуктів Nokia для штучного інтелекту. Функціональність цього рішення включає діагностику, локалізацію збоїв та динамічний аналіз їхнього впливу. За допомогою цих функцій оператор може перейти від вирішення проблем, що вже виникли. профілактики та запобігання проблемам на основі наявних даних.

Комерційна модель "штучний інтелект як послуга" мінімізує витрати замовника, прив'язуючи оплату до обсягу використання та досягнутих результатів. Більшість цього рішення вже доступна для комерційних замовлень. Усі компоненти мають стати доступними у другому кварталі 2020 року.

Інші новини

Найкраща ціна