+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Microsoft стала найпопулярнішою серед брендів, під які маскуються кіберзлочинці для здійснення шкідливих розсилок

Microsoft стала найпопулярнішою серед брендів, під які маскуються кіберзлочинці для здійснення шкідливих розсилок

Ця тенденція обумовлена ​​зростанням популярності пакета програм Microsoft Office 365.

У другому кварталі 2018 року компанія Microsoft стала найпопулярнішою серед брендів, під які маскуються кіберзлочинці для здійснення шкідливих розсилок. Про це повідомили фахівці з компанії захисту електронної пошти Vade Secure.

За словами експертів, ця тенденція обумовлена ​​зростанням популярності пакета програм Microsoft Office 365.

«Office 365 став головною метою фішингових атак на корпоративних клієнтів. Зловмисникам дуже вигідно скомпрометувати обліковий запис у Office 365. Хакери розглядають атаки на електронну пошту, як зручну точку входу до сховища даних, файлів та контактів з інших програм Office 365, включаючи SharePoint, OneDrive, Skype, Excel, CRM тощо», - зазначили фахівці.

Vade Secure склала список із 25 брендів, під які найчастіше маскуються фішери (у дужках відзначено зростання чи зниження популярності серед зловмисників у порівнянні з попереднім кварталом).

1. Microsoft (+56,6%) 2. PayPal (+15,7%) 3. Facebook (-54,3%) 4. Netflix (+49,57%) 5. Wells Fargo (+27,2%) 6 Bank of America (+135%) 7. Docusign (-39,7%) 8. Dropbox (-19,6%) 9. DHL (-14,7%) 10. Apple (+1%) 11. Orange (-59%) 12. Adobe (+9,5%) 13. Google (-37,9%) 14. Credit Agricole (+31,6%) 15. Banque Populaire (-8,7%) 16. LinkedIn (-28,7%) 17. Alibaba (-16,4%) 18. Chase (-26,1%) 19. Yahoo! (-37,6%) 20. AT&T (-14,7%) 21. RBC (+767,3%) 22. BT (+55,6%) 23. Amazon (-55,5%) 24. USAA (-19,7%) 25. We Transfer (+450%)

Популярність PayPal у фішерів не потребує пояснення. Facebook перейшов з 1 на 3 місце завдяки заходам соцмережі, здійсненим для підвищення безпеки облікових записів, і більш пильної уваги до платформи після скандалу з Cambridge Analytica, пояснили експерти.

«Три великі компанії, що надають різні хмарні сервіси, а саме Google, Dropbox та DocuSign, майже вдвічі знизили кількість фішингових атак. Важко визначити причину цього спаду. У випадку з Google це може бути результатом нещодавніх зусиль підвищення безпеки для облікових записів Gmail або того факту, що на корпоративному ринку частка сервісів компанії зростає не так швидко, як Office 365", - додали вони.

Окрім цього, експерти відзначили зростання популярності фішингових атак на користувачів різних сервісів, пов'язаних із криптовалютами.

 

Інші новини

Найкраща ціна