+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Дослідники безпеки з Лабораторії Касперського повідомили про новий вид шахрайства на так званих сайтах-генераторах подарункових карток

Дослідники безпеки з Лабораторії Касперського повідомили про новий вид шахрайства на так званих сайтах-генераторах подарункових карток

Подібні ресурси можуть призвести до компрометації персональних даних користувача та втрати грошей.

Дослідники безпеки з «Лабораторії Касперського» повідомили про новий вид шахрайства на так званих сайтах-генераторах подарункових карток. На подібних ресурсах зловмисники обманом змушують користувачів здійснювати певні дії в обмін на винагороду, проте, зрештою, жертва може скомпрометувати свої дані та навіть втратити гроші.

За словами представників компанії, більшість подібних сайтів працюють за схожою схемою. Зловмисники за допомогою реклами або спам-розсилок залучають жертву на свій портал, де їй пропонується безкоштовно згенерувати коди подарункових карт популярних online-магазинів, таких як iTunes, Google Play, Amazon та Steam.

«Щоб отримати код, користувач повинен вибрати на сайті потрібну подарункову картку, після чого система почне “генерацію коду” або “злом”. Для більшої достовірності по екрану в цей час, як у кіно про хакерів, біжать написи, які повідомляють про підключення до серверів тощо. ”Сгенерований” код відвідувачу цілком не покажуть: спочатку він повинен підтвердити, що є людиною, а не роботом . Для цього треба пройти за запропонованим посиланням і виконати якесь завдання», - пояснили фахівці.

Залежно від країни проживання від користувача можуть вимагати пройти опитування, зіграти в лотерею, залишити свій номер телефону та поштову адресу, підписатися на платну SMS-розсилку, встановити рекламне програмне забезпечення тощо

В результаті жертва або не отримає нічого, або їй видадуть випадковий набір символів, який схожий на реальний код подарункової карти тільки за форматом. При цьому подібні ресурси можуть призвести до компрометації персональних даних користувача та втрати грошей.

«Власники сайтів-генераторів намагаються не вдаватися до відвертого шахрайства чи фішингу. Їм цілком вистачає коштів від “продажу дій” користувачів на партнерських сайтах: заробіток коливається від кількох центів за клік за потрібним посиланням до кількох десятків доларів за заповнення відвідувачем анкети чи підписки на платні послуги», - зазначили дослідники.

 

Інші новини

Найкраща ціна