+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Google підвищує тарифи для G Suite Basic та G Suite Business з 2 квітня 2019 року

Google підвищує тарифи для G Suite Basic та G Suite Business з 2 квітня 2019 року

Google повідомив, що з 2 квітня 2019 року вартість підписки на G Suite Basic підвищиться з 5 доларів США до 6 доларів США за користувача на місяць, а тариф G Suite Business збільшиться з 10 доларів США до 12 доларів США за користувача на місяць . Ціни можуть розраховуватись у місцевій валюті. Зміна ціни буде однаковою у всьому світі, але в деяких регіонах можуть діяти особливі умови. Вартість передплати G Suite Enterprise не зміниться.

Причина підвищення тарифів

Версія G Suite, яка включала в себе Gmail і Google Календар, з'явилася більше 10 років тому. З того часу Google додав у G Suite понад десяток програм, у тому числі для спільної роботи (Документи, Таблиці та Презентації), зберігання файлів (Диск), проведення відеоконференцій (Hangouts Meet), безпечного обміну повідомленнями в команді (Hangouts Chat) та пошуку за корпоративними даними (Cloud Search). Крім того, були вбудовані в ці сервіси технології машинного навчання, які дозволяють швидше відповідати на листи, автоматично створювати діаграми та підбирати матеріали для файлів, а також запобігати фішингу.

Тепер Google дає користувачам більше можливостей, а це потребує додаткових витрат. Саме тому з 2 квітня 2019 року пакети програм G Suite Basic та G Suite Business коштуватимуть дорожче.

Коли почнуть діяти тарифи

Для гнучкого плану G Suite Basic або G Suite Business зміни набудуть чинності 2 квітня 2019 року. Для річного плану підвищені ціни почнуть діяти при продовженні передплати 2 квітня 2019 року або пізніше. До цієї дати будуть діяти колишні тарифи.

Перевірити умови поточного тарифного плану та дізнатися, як і коли зміниться ціни для організації, можна в консолі адміністратора на сторінці Оплата.

Склад Google Apps Premier Edition

Google Apps – це рішення для організації електронної пошти, системи спільних календарів, спільної роботи з документами, засобів обміну та оприлюднення інформації, а також можливостей для організації мобільного доступу.

Офісні додатки – редагування документів, обмін повідомленнями електронної пошти, а також миттєвими повідомленнями, обмін інформацією всередині компанії – сьогодні це одні з найчастіших і найважливіших операцій, які здійснюють співробітники компанії. Тому важко переоцінити важливість зручного та функціонального інструменту для здійснення цих операцій.

Google Apps – це набір сервісів, що дозволяють спільне зберігання та редагування офісних документів, що надає зручну та функціональну корпоративну пошту, а також обмін короткими текстовими повідомленнями та голосовий зв'язок. Шість основних сервісів забезпечують повний спектр можливостей для користувача:

Google Gmail

Поштова скринька може вмістити величезні обсяги листів, що суттєво зведе до мінімуму необхідність видалити електронну пошту. Крім того, в ньому є потужні функції пошуку Google, а також миттєвий обмін повідомленнями, що дозволяє спілкуватися співробітникам в режимі реального часу. Корпоративна пошта Google є простою у використанні, що не позначається на її функціональності. Завдяки функції Gmail Labs пошту можна також використовувати в автономному режимі.

Google Calendar

Google Calendar надає простий спосіб обміну записами про заходи та зустрічі з іншими користувачами. Google Calendar дозволяє користувачеві публікувати календарі з інформацією про корпоративні заходи, наради, порядок денний, на який зможе підписатися кожен або той, хто отримає від користувача таке право. За допомогою календаря Google можна переглядати календарі співробітників та колег з єдиного вікна, що суттєво спрощує планування подій.

Google Docs

Google Docs призначений для роботи з текстом, електронними таблицями та презентаціями. Цей сервіс дозволяє організувати спільну роботу з документами з можливістю редагування кількома користувачами. Google Docs дозволяє дуже просто не лише створювати, а й зберігати файли на власному комп'ютері. Щоб розпочати роботу зі збереженим на комп'ютері файлом, потрібно просто завантажити його до Google Docs. Документи можна зберігати у вигляді файлів HTML, документів Word, електронних таблиць Excel і навіть файлів PDF.

Google Sites

Google Sites - веб-додаток, який дозволяє легко створити веб-сайт, за допомогою його користувачі можуть швидко зібрати різну інформацію, включаючи відеоролики, календарі, презентації, текст, і легко надати доступ на перегляд або зміну цієї інформації групі користувачів , всім користувачам організації чи всьому світу. Google Sites дозволяє впроваджувати вміст із різних джерел - текстові документи, електронні таблиці та презентації Google Docs, ролики YouTube, слайдшоу Picasa, гаджети iGoogle – на будь-яку сторінку та завантажувати вкладення у вигляді файлів.

Google Video

Передача відео робить важливі комунікації такі, як внутрішні тренінги та корпоративні збори більш особистими, цікавими та ефективними. Співробітники можуть безпечно обмінюватися відео з окремими співробітниками чи іншими компаніями. Не доведеться пересилати відео електронною поштою, зберігати відео на комп'ютері або просити ІТ-відділ про окреме рішення для зберігання відео.

Google Talk

Співробітники можуть обмінюватися відео миттєво, перегляд і анотування не вимагає ніякого спеціального програмного забезпечення, тільки стандартний браузер GoogleTalk дозволяє спілкуватися більш ефективно, використовуючи текстовий чат, відеочат і аудіо чат. За допомогою його можна побачити присутність співробітників та відповідати на електронну пошту через чат, що дозволяє по-справжньому спілкуватися в реальному часі та підвищення продуктивності. Google Talk дозволяє безкоштовно дзвонити та надсилати миттєві повідомлення.

Інші новини

Найкраща ціна