+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Google відкрив фонд протидії дезінформації про COVID-19

Google відкрив фонд для протидії дезінформації про COVID-19

Компанія Google відкрила фонд для протидії дезінформації про COVID-19, з коштів якого буде виплачувати гранти журналістам і фахівцям для перевірки фактів і боротьби з неправдивою інформацією про вакцини від коронавірусної інфекції. Загальна сума грантів за програмою, запущеною ініціативою Google News Initiative, складе до 3 млн доларів, повідомляється на сайті компанії. 

Мета нової програми - охопити якомога більшу аудиторію, яка може бути сприйнятлива до дезінформації, заявив у своєму блозі керівник відділу новин і надійності Google News Lab. За його словами, на такі гранти мають право змі, які регулярно викривають фейки і перевіряють факти про вакцини від коронавірусу. 

Компанія надасть до 1 млн доларів фінансування для кожного проекту, за допомогою якого журналісти і фахівець зможуть покрити до 80% загальних витрат. Google представить журі з 12 співробітників, які розглянуть заявки та відберуть одержувачів грантів. Подати заявку на них можуть новинні організації всіх розмірів, які вже мають перевірений досвід перевірки фактів і викриття неправдивої інформації, а також партнери таких організацій. Крім того, організації повинні бути готові запустити свої проєкти якомога швидше – не пізніше 15 квітня 2021 року, при цьому вони повинні бути повністю реалізовані протягом року з моменту отримання фінансування. 

Заявки приймаються як у друкованому, так і в цифровому вигляді до 31 січня. У Google зазначили, що новинні організації, які претендують на гранти, повинні вказувати в своїх заявах, що треті сторони визнають їх підтвердженими фактчекерами – найпомітнішим доказом цього може бути членство організації в Міжнародній мережі перевірки фактів (IFCN). 

У компанії допускають, що 3 млн доларів буде недостатньо, щоб позбутися від неправдивої інформації про вакцини від коронавірусу в інтернеті. Тому Google обіцяє, що проект в першу чергу спрямований на максимально можливе охоплення аудиторії, яка не перевіряє факти і схильна до дезінформації.

Інші новини

Найкраща ціна