Європейський парламент затвердив стандарт ITS-G5 для бездротової взаємодії автомобілів
Європейський парламент затвердив стандарт ITS-G5 для бездротової взаємодії автомобілів
Європейський парламент затвердив стандарт для бездротової взаємодії автомобілів. Більшість членів (304 проти 207) проголосували за технологію ITS-G5, в основі якої лежить Wi-Fi. На противагу ставилися 5G-мережі.
У Єврокомісії вважали Wi-Fi переважною технологією, оскільки вона вже доступна (на відміну від 5G), більше 12 років тестується автовиробниками (тому перевірена) і її достатньо для передачі невеликих пакетів даних між автомобілями (наприклад, для пересилання попередження про небезпечне) ділянці на маршруті).
Критики цієї точки зору кажуть, що вимога сумісності із застарілими технологіями є нереалістичною і гальмуватиме розвиток інновації.
Прихильники ITS-G5, в числі яких Renault, Toyota, NXP, Autotalks і Kapsch TrafficCom, роблять ставку на взаємодію автомобілів між собою. У свою чергу, компанії, які хотіли б бачити 5G як основу для бездротового зв'язку в машинах, хочуть, щоб взаємодія відбувалася не тільки між транспортними засобами, але і з дорожньою інфраструктурою та навколишніми пристроями, розширюючи сферу застосування на розваги, дані про трафік та навігацію.
Обираючі Wi-Fi компанії кажуть, що стандартизація та розгортання технології на основі 5G може зайняти роки. Опоненти впевнені, що процес пройде набагато швидше, і зазначають, що 5G-зв'язок надає майже нульову затримку в передачі даних, що має вирішальне значення для розвитку безпілотних автомобілів.
Як би там не було, Європарламент підтримав ITS-G5 і затвердив зведення правил, який допомагатиме у поширення стандарту