Microsoft представила Viva Sales - нову програму, що об'єднує CRM, Microsoft 365 і Teams
Microsoft представила Viva Sales, новий додаток для взаємодії з продавцями, який поєднує будь-яку технологію управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), Microsoft 365 та Teams, щоб забезпечити більш раціональний процес продажів на основі штучного інтелекту. Останні два роки змінили те, як ми працюємо. Співробітники вимагають більшого від своїх роботодавців у сучасному гібридному світі — від інструментів, які вони використовують, до годин та місць, де вони працюють. Для продавців гібридне робоче середовище означає проводити більше часу у відеоконференціях, чатах, електронній пошті та документах, щоб спілкуватися з клієнтами та укладати угоди.
Продавцям також необхідно звертатися до своєї CRM-системи, а також до кількох програм та баз даних кілька разів на день, щоб бути в курсі своїх рахунків. Це призводить до десятків перерв, коли вони переміщуються між цими розрізненими програмами та інструментами спільної роботи та підвищення продуктивності, які вони використовують для виконання адміністративних завдань, спільної роботи всередині компанії та роботи над угодами. Проте все, чого хочуть продавці, — проводити більше часу зі своїми покупцями.
Але що, якби все, що потрібно продавцеві для роботи, було зібрано в одному місці, де він і так проводить більшу частину свого дня — у дзвінках, зустрічах та чатах? Що, якщо їх записи про клієнтів, дані та завдання були б розумно організовані та доступні в інструментах, які вони використовують щодня? Що, якщо середовище спільної роботи, яку продавці використовують для спілкування з покупцями, автоматично забезпечує наступний найкращий аналіз дій та настроїв?
Наскільки більший вплив могли б мати продавці та скільки часу вони могли б проводити з покупцями? Як це покращить їхній досвід продажів? І наскільки більше прибутків вони могли б принести своїй компанії?
Саме це спонукало Microsoft розробити Viva Sales, новий додаток для взаємодії з продавцями.