Adobe та Microsoft співпрацюють, щоб надати нові можливості Generative AI у Microsoft 365

Adobe та Microsoft співпрацюють, щоб надати нові можливості Generative AI у Microsoft 365

Adobe (Nasdaq:ADBE) та Microsoft (Nasdaq:MSFT) оголосили про плани перенести робочі процеси та аналітику Adobe Experience Cloud у Microsoft Copilot для Microsoft 365 допоможе маркетологам подолати розрізненість додатків та даних та більш ефективно керувати повсякденними робочими процесами. Ці нові інтегровані можливості перенесуть відповідну маркетингову інформацію та робочі процеси з програм Adobe Experience Cloud і Microsoft Dynamics 365 у Microsoft Copilot, допомагаючи маркетологам працювати з такими інструментами, як Outlook, Microsoft Teams і Word, при розробці творчих брифів, створенні контенту та керуванні затвердженням контенту . , даруйте враження та багато іншого.

«Попит на персоналізований контент у соціальних мережах, на мобільних пристроях та в інших каналах, що швидко розвиваються, стрімко зростає, що підштовхує маркетологів до підвищення ефективності та продуктивності в їх повсякденній роботі», — сказав Аміт Ахуджа, старший віце-президент з бізнесу Digital Experience в Adobe . «Маркетологи проводять більшу частину свого дня, працюючи з програмами Adobe та Microsoft, і це партнерство надає унікальну пропозицію для маркетингових команд, оптимізуючи повсякденні завдання щодо планування, співпраці та проведення кампаній».

"Microsoft і Adobe мають спільну мету - дати маркетологам можливість зосередитися на найважливішій роботі - створенні ефективних кампаній і підвищенні якості обслуговування клієнтів", - сказав Джаред Спатаро, корпоративний віце-президент зі штучного інтелекту в роботі Microsoft. «Інтегруючи контекстну маркетингову інформацію з програм Adobe Experience Cloud і Dynamics 365 у робочий процес через Copilot для Microsoft 365, ми досягаємо нашої спільної мети, допомагаючи маркетологам оптимізувати свої зусилля, долати бар'єри та досягати виняткових результатів».

Маркетингова дисципліна складна і складається зі спеціалізованих ролей, які вимагають різних інструментів — від розробки контенту бренду та управління кампаніями до відстеження інформації про аудиторію каналами з внутрішніми та зовнішніми партнерами та звітності про результати. Це означає, що маркетологи стикаються з проблемами роботи у різних додатках, що може призвести до неузгодженості та негативно вплинути на швидкість та продуктивність. Згідно з недавнім опитуванням, проведеним Microsoft, 43 відсотки фахівців з маркетингу та комунікацій повідомили, що необхідність перемикання між цифровими додатками та програмами заважає їхній творчості.

Водночас Adobe та Microsoft вирішать ці проблеми. Початкові можливості будуть зосереджені на задоволенні потреб маркетологів, які часто працюють у кількох командах усередині та зовні, одночасно керуючи цілями, статусом та діями кампанії. Можливості охоплюватимуть сценарії, у тому числі:


Опубліковано: 25 березня 2024


Вибрати програмне забезпечення


Напишіть запит на програмне забезпечення нам у Viber
+380503703627


Контакти Ай Ті Про

info@itpro.ua
Телефон: +38 (044) 257-24-44